donderdag 26 juli 2012

Wind door mijn stekels

Ja echt, als er een windvlaag is dan voel ik weer de wind door mijn babyhaartjes. Hoewel dat niet lang zal zijn wand ze vallen met bossen tegelijkertijd uit.
Hindert niet, het is net als de herfst. De blaadjes moeten eerst vallen kunnen er nieuwe komen.
Verder ben ik nog steeds erg moe maar ik geef hier aan toe.

Over tien weken mag ik mijn eerste injectie halen en dat zal zijn op schiphol. Ja echt. In ieder geval DTP Voor die tijd even mijn titer laten bepalen voor hepatitis (leverziekte) A Wij gaan nl op vakantie met zijn tweetjes.
Niet naar Turkije maar een echt tropische bestemming waar ik nooit gedacht zou hebben er ooit nog eens te komen.
Wij hebben een reis aangeboden gekregen van Joop zijn baas, GJ de Ridder (een dankje wel is gewoon niet genoeg)naar Mauritsius. Witte zandstranden, rieten parasols en een heerlijkdrankje in de hand. We verlengen de reis met een week dus dit wordt na een jaar als dit alleen maar dubbel genieten, van elkaar en de omgevind.

Het prikbord wat ik hier heb voor de kaarten is te klein. Met anderde woorden bedankt hiervoor. Ik was steeds weer ontroerd hoeveel mensen je kunnen treffen door de juiste woorden te schrijven.


5 opmerkingen:

  1. Ha Rona,
    Fijn om weer iets van je te lezen!!! Ik was ontzettend benieuwd hoe het met je is! En wat een prachtig cadeau van Joop zijn baas! Jullie hebben het allebei ontzettend verdiend na alles!!! Wat heerlijk dat je je kunt verheugen op zo'n mooie reis! En dat al over 10 weken (dat lijkt nog lang, maar de tijd vliegt)!!
    Ik wens je weer alle goeds toe en hoop dat je snel naar huis mag! Hoe zijn je bloedwaarden op dit moment, weet je dat??
    Hartelijke groeten, Lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Rona,
    Nou zeg ik even niets meer, hier wordt ik zelf even helemaal ontroerd van. Een reis aangeboden door de baas van JOOP - naar MAURITIUS - mocht je nog iemand nodig hebben die je koffer sjouwt, geen enkel probleem - niet lang zoeken Yvonne boeken. En die wind door je stekels - lekker laten winden - je hebt helemaal gelijk eerst de blaadjes vallen en dan komen er nieuwe, dikke knuffel en harte groet van Yvonne & Martin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Kanjer!!!!
    Wat een heerlijk vooruitzicht voor jullie na alle ellende,en die baas van Joop wat moet dat een geweldige man zijn.
    Las dat je lekker toegeeft aan het moe zijn,hoop dat jij je iedere dag een klein beetje beter zal gaan voelen. Heb je nog veel last van de warmte of is de kamer goed gekoeld met airco?
    Jammer dat wij zover weg wonen maar als jij weer thuis bent en wat aangesterkt komen wij zeker langs.
    Lieve Rona toi toi toi vanuit Noord Holland.
    Groetjes en een dikke knuffel ook voor Joop en Eve

    Juriaan en Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh Rona wat een goed nieuws...iets om echt naar uit te kijken.....kop op he kanjer........

    groetjes, Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Joop en Rona,

    Wat een groots gebaar van de baas van Joop, maar wat is het jullie gegund! Diep respect voor de manier waarop jullie je er samen doorheen knokken.

    Ben & Marij

    BeantwoordenVerwijderen