vrijdag 13 juli 2012

Nieuw Leven. Dag 0 van mijn SCT

Vandaag Ga ik mijn stamcellen terug krijgen. Kijken of die hun weg terug gaan vinden naar het been merg. Je zal toch cellen hebben die een beetje recalcitrant zijn. Ben ik goed in de aap gelogeerd.
Vanmorgen ging het met mij wel iest beter. Mijn maag kan nog niet zo heel veel hebben. Nog wel pilletjes tegen de misselijkheid ingenomen.
Ik heb het gevoel dat er een auto over me heen is gereden. Overal spierpijn. Het zal nog wel erger worden.

11 uur is het grote moment. Dan heb ik ook mijn knabbelend diertjes weer terug. De pomp van het infuus maak knabbelgeluiden.


De rest van de middag gaat eigenlijk heel goed, ik ben niet echt misselijk. Beetje een raar gevoel. Eigenlijk verheug ik me wel op de nasi met sate, wat voor vanavond op het menu staat.
Misschien dat morgen het infuus weer mag worden afgekoppeld. Dit zal dan tijdelijk zijn omdat het wel zeker is dat ik het weer nodig ga hebben om vocht binnen te krijgen als ik niet kan eten en drinken door de pijn in mijn mond. Ik hou er maar rekening mee, gebeurt het niet dat valt dat in ieder geval mee.

Ieder weer heel erg bedankt voor de mooie en leuke kaarten. Aap, zzonnebloem, hortensie. een peos en nog veel meer leuks en liefs.

2 opmerkingen:

  1. Hallo Rona,
    SPANNEND - ik kan de SPANNING tot hier voelen, en weet je het KAARSJE voor jouw BRAND nog, dus die knabbelende diertjes weten wel hun weg te vinden in jouw BEEN MERG. Dus die AAP laat maar zitten. :-) IK denk aan jouw, omhelzing en knuffel van Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Rona, we zijn vandaag vanaf de camping in Zutendaal (B) langs je ziekenhuis in Maastricht gereden. We hebben heel hard gezwaaid.... wie weet is het via de regen langs de ramen gekomen...hihi....
    Hopelijk voel je je nog steeds zoals je omschreef en heeft de nasi gesmaakt. Hier in de caravan steken we elke avond een kaarsje voor je aan!!! Toi toi toi!!!
    Groetjes, Gisela Robbert Pepijn en Floris

    BeantwoordenVerwijderen