zondag 15 juli 2012

Begin van mijn dip

Of het nu lichamelijk is of metaal, maakt me niet uit. IK zit er gewoon doorheen. Donderdag begonnen. Misselijk, de hele dag. Hierbij voelde ik me kei zielig. Ben ik ook. Mag best gezegd worden.
Ik had maatschappelijk werk aangevraagd maar die was nog steeds niet langs geweest. Ik dacht zal eens een keer verstandig zijn. Nou dit hielp dus ook niet. Aangegeven dat ik hier toch wel erg graag gebruik van wilde, er zou worden gebeld. 'smiddags zou er nog iemand komen, de hele middag gewacht voor niets. De volgende dag is er iemand geweest maar of ik hier nu zo veel aan heb, ik weet het niet.. Heel aardig hoor maar het veranderd niets aan het gevoel dat ik gewoon het gevoel heb dat ik er helemaal geen zin meer in heb. Er gewoon genoeg van heb.
Vandaag zondag opgestaan met pijn in mijn keel, mijn mond slijmvlies begint ook geirriteerd te raken en mij slokdarm staat in brand.
Ik ben moe door de chemo. Nergens zin in.
Zijn jullie niet van me gewend zo'n negatieve update. helaas voor nu is het even niet anders.

5 opmerkingen:

  1. Ha Rona,
    Ik vind het vervelend dat je je zo rot voelt. Het kan bijna niet anders, er is nogal wat met je gebeurd! Niet zo gek dus!!! Ik vind het schandalig dat maatschappelijk werk zo slecht is of zelfs pas na opnieuw bellen komt opdagen! Je hebt het zo hard nodig om even je hart te kunnen luchten! Even alle 'rottigheid' spuien!
    Rust maar goed uit, doe niets waar je geen zin in hebt en geef goed aan wat voor jou nu heel belangrijk is! Alleen jij bent belangrijk nu!!! Ik leef erg met je mee, maar dat helpt je niet! Je zult er helemaal zelf doorheen moeten! Ik wens je ontzettend veel beterschap en hoop dat je heel snel op gaat knappen!!!!! Hartelijke groeten, lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Kanjer

    De laatste loodjes zijn het zwaarst we wisten dit van te voren al en hebben het er over gehad, maar ja je zal er maar liggen ik begrijp je donders goed.
    Je bent al zo lang zo strek en zo positief dat een dip niet uit kon blijven maar probeer het positieve weer op te pakken dan zal je ook deze fase snel doorlopen.
    Kop op meid en ik zal er zijn als je mij nodig heb.

    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Rona,
    Dit is echt BALEN - maar ik begrijp het al te goed - het verdriet mij - maar hier moet je door - en dat gaat je lukken - kom op Rona, ik ga zo dadelijk weer actie ondernemen en een kaarsje aan steken - en een volgend kaartje gaat morgen vroeg de deur uit. Je weet dat je mij ook mag bellen - en dan kun je even je EI kwijt . En je mag zeer zeker een negatieve up-date sturen - het is niet niks allemaal - maar je hebt al zoveel doorstaan - Rona houdt de moed erin - en laat je niet op de kast jagen - ik denk aan je - lieve groet en dikke knuffel van Yvonne & Martin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Rona,
    Wat naar dat je in de dip zit. Je weet dat het gaat gebeuren, maar als het dan zover is kan ik me voorstellen dat je het even goed zat bent. Ik leef erg met je mee en hoop dat je snel uit de dip komt en je weer beter gaat voelen. Hou vol meid! Gr. Marcha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Rona,
    Hier een "opmonter" vanuit een "weerdip" in Eindhoven: alles grijs en grauw, maar dat gaat net als jouw dip binnen enkele dagen veranderen! Mark my words!
    In ieder geval het allerbeste en veel sterkte toegewenst,
    Han, Froukje en Annys

    BeantwoordenVerwijderen