dinsdag 31 juli 2012

Wah, schrijf fouten

Jeetje, en niemand die er iets van gezegd heeft. Ik heb mijn blog eens een stukje terug gelezen en nu zie ik al die schrijffouten en zinnen die niet kloppen.
Ik ben wel superblij met mijn blog want hij doet waarvoor ik het bedoelt heb. Een verhaaltje terug lezen en dan de reacties eronder. Iedereen die een soortgelijk blog heeft snapt precies wat ik bedoel. Je bent heel erg blij met reacties op je blog.
Wanneer ik een stukje Maastricht gelezen heb dan denk ik bij mezelf  "zo dat heb ik dan toch maar mooi achter de rug"

Ik zit nu op de thuiszorg te wachten voor het intake gesprekje.

Vervolg hotel Mauritius is geregeld.  Hotel La Piroque Mooi hé.

4 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Rona,
    Een prachtig plaatje, dat wordt de vakantie van je leven. Ik wilde dat ik zo'n baas had :=) Je bent er inderdaad nu mooi vanaf! Zo zie je er vooraf nog wel tegenop en dan ineens schijnt de zon weer. Dus aansterken en genieten!
    grtz Han

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Rona,laat je maar lekker verwennen,je hebt het verdiend.
    Die fouten zijn je vergeven hoor.
    Ik ben jaloers op je dat je naar zo,n mooie plek gaat.
    Geef mij inderdaad ook maar zo,n baas.!

    Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Rona,
    Een foutje links of rechts dat zal ons niet deren, ik heb altijd een gezegde of is het nu een verzonnen spreuk van Yvonne ? Een blinde was blij als hij het kon zien/lezen. Mij zijn ze in ieder geval niet opgevallen.
    Inderdaad jij hebt het toch maar mooi achter de rug, je weet "CHAPPEAU "voor jouw Rona.
    Ja het hotel in Mauritius heb jij en Joop dubbel dik verdient - wat een lieve baas.
    En wat je coupe betreft - dat komt allemaal weer terug, met of zonder krullen - jij ben ten blijft Rona zoals jij bent - Rona nogmaals respect en chappeau. Een grote omhelzing en knuffel en liefs van mij Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Rona,

    Verandering van omgeving zal je zeker goed doen, dat heb ik tenminste wel zo ervaren. Even weg uit de sleur van alledag, je hoofd leegmaken en met leuke dingen zijn. O zo belangrijk. Geniet er van en heel veel sterkte de komende tijd.

    patrick

    BeantwoordenVerwijderen