maandag 9 juli 2012

Praktische informatie

Ik ben opgenomen in Maastricht in het AZM op afdeling A5. Kamer 34

Postadres: postbus 5800 6202 AZ Maastricht

Bezoekadres: P Debeyelaan 25 Maastricht

9 Juli opname
10 Juli 1e dosis Melfalan = chemo
11 Juli 2e dosis Melfalan = chemo
12 Juli rustdag
13 Juli teruggave van mijn stamcellen.

13 Juli is mijn eerste dag voor de telling van mijn opname dagen.

Indien er iemand in Maastricht mij wil komen bezoeken zou ik dit helemaal super leuk vinden.
Joop weet of ik wel of niet instaat ben om bezoek te ontvangen. Als ik me nl erg beroerd voel dan heb ik liever niemand om me heen. Deze chemo is nl nog weer een stuk zwaarder dan wat ik tot nu toe gehad heb. (Hmmmm brrrrr, WC ik wil je alleen gebruiken waarvoor je eigenlijk bedoelt bent)
Ik zet hieronder het telefoon nummer neer waar Joop te bereiken is tijdens kantoor uren. Het is nl het nummer van zijn werk. Is hij in gesprek dan belt hij terug. Het nummer is 0499-751314.

Van de week nog even wat foto's van de tuin gemaakt zodat ik in Maastricht regelmatige even kan kijken naar da prachtige Hortensia's.







6 opmerkingen:

  1. Hallo lieve Rona,
    Zo dadelijk ga ik het beloofde kaarsje aansteken. Weet dat ik aan je denk, en ik weet dat je deze zware kar gaat trekken. Je gaat mij zien in het AZM, ik maak z.s.m. een afspraak met Joop - maar eerst laat ik je met rust - nu moet je even zwaar werk verzetten. De foto's zijn mooi - en voor jouw een klein beetje thuis als je het even minder hebt. Mocht je onverhoopt in de piepzak zitten en behoefte aan een telefoontje - stuur ik je mijn nummer via mail - mag je ten alle tijden bellen - lieve Rona voor nu eerst een harte groet van mij Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou Rona,

    Nu gaat het echt beginnen. Het is vanaf nu even doorbijten, maar bedenk dat je het voor een bijzonder goed doel doet! Voor jezelf en je gezin!!

    Sterkte,

    Jan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Rona, heel veel succes en snel opknappen van die nare melfalankuur.
    Loek

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Yvonne, Jan en Loek dank voor jullie reactie.
    Ja nu gaat het beginnen, raar is het wel. Ik ben benieuwd hoe ik op de Melfalan ga reageren.
    We zullen het wel zien. Wat ik al wel weet is dat het ontzettend stinkt als iemand stamcellen terug gekregen heeft. Ik heb medelijden met degene die werken en die op bezoek komen. Het zijn echt rottende tomaten die je ruikt.

    Groetjes Rona

    BeantwoordenVerwijderen
  5. he Rona
    Ik wil je nog even heel veel sterkte wensen de komende tijd.Ook namens je nieuwe buren! Ik houd de stand van zaken bij op je blog.
    Groetjes,
    Carol

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Carol, lief je reactie. Doe de groetjes aan onze nieuwe buren. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen