donderdag 12 juli 2012

Knabbelende knaagdier geluiden

Vannacht voelde ik het al, dit ging geen goede dag worden. Ik ben misselijk.
Om 5 uur een tabletje genomen en om 9 uur. Helpen doet het niet echt. Vandaag maar een kattenwasje gedaan. De hele dag alleen maar geslapen en vooral stil gelegen. Alles gaat me zeer doen. Mijn benen en bekken.

Morgen om 11 uur krijg ik mijn stamcellen terug.
Joop mag morgen mijn eigen hoofd kussen meenemen. Die kussens van hier zijn niet om op te slapen.

Ik had maastschappelijk werk aangevraagd maar dit is nog niet gekomen. Komt morgen natuurlijk precies onder de stamcelterugplaatsing.

1 opmerking:

  1. Hoi Rona,
    SUPER - SUPER vervelend dat je vandaag je dag niet hebt. Je hebt er goed aan gedaan om lekker in bed te blijven en te slapen.
    Je eigen HOOFDKUSSEN - ja ik kan er ook niet zonder - fijn dat je hem mag hebben, ligt en slaapt een stuk beter - lieve goret Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen