zaterdag 21 juli 2012

Op en neer

Maar dit is ook wel logisch. Gaat het de ene dag geweldig dan krijg je toch weer een kleine terug val. Gister ging prima maar vandaag toch wel weer meer moe. Al de hele ochtend geslapen. Straks na het eten nog even en dan hoop ik wat fit te zijn voor het bezoek van mijn kanjer.

Mijn keel is zodanig pijnlijk dat ik op de grens zit van morfine. Straks nog even kijken. Het maakt je wel bikini proof hoor, vanmorgen nl 75 ml rijstebloem pap gegeten en een halve aardbei.
Straks maar weer een keertje proberen.

Ik heb wederom veel mooie kaarten gekregen en wil dan ook iedereen weer bedanken.

3 opmerkingen:

  1. Hi Rona,
    Toch heel lief dat je ondanks alle ellende over Joop en Eve ligt te piekeren, typisch Rona! Toch wel een goed teken lijkt me zo. De bemoedigende woorden van lotgenoten en fans geven je wellicht het benodigde extra zetje en de kracht om door deze dip heen te komen. Je komt hier lijkt me sterker uit dan je erin ging, zowel fysiek als mentaal (en lichter :=) Dit weekend naar de verjaardag van m'n jongste dochter Lisha in Enschede geweest, Annys de oudste ging voor het eerst, na jaren, weer mee: ook een overwinning! En de zon schijnt hier eindelijk :=). Houd je haaks, een stevige hug van Han.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Rona,
      Ik hoorde van Joop dat je nu echt in de dip zit. Ik hoop voor je dat het snel weer de goede kant uitgaat. Heel, heel veel sterkte toegewenst, Han

      Verwijderen
  2. Hou vol Rona, het einde is in zicht! Liefs Marcha

    BeantwoordenVerwijderen