zondag 4 maart 2012

Tja, even rustig geweest

Het gaat hier op en neer. Tijdens de dagen dat ik de dexamethason heb ben ik moe maar toch hyper actief, en nu ik 2 dagen geen dexa heb ben ik helemaal af. Zo moe dat ik eigenlijk te moe ben om in slaap te komen. Het is net alsof ik een wijntje te veel op heb. Raar hoor. Ik kan me ook niet concentreren op dingen. Ik wil heel graag met mijn I-Pad spelen maar het lukt me niet om logisch na te denken.
Ik ga van de week de buurman maar even vragen om te helpen want ik geef het op. Doe ik niet snel maar nu wel.

Gistermiddag zijn mijn schoonzusters en zwagers uit Zaandam op visite gewees. Lief hoor. Even op en neer. Is toch 1 1/2 uur heen en dan ook weer terug. Hebben ze toch voor je over. Ik vond het heel gezellig en heb er echt  van genoten. Prachtig mooi bloemstukje gekregen. Wat wordt ik toch verwend.

Mijn hoofdhuid begint steeds meer te irriteren, dus ik hou er rekening mee dat ik zo ongeveer over een weekje mijn haartjes kan inleveren. Je weet dat het gaat gebeuren. Ik heb er ook alles voor klaar liggen maar nu het dichterbij komt is het toch wel een beetje dubbel. Dan moet je er toch aan geloven en met pruik of sjaal naar buiten. Ik denk dat de eerste keer toch wel even slikken is.

We zijn net terug van uit eten. Hebben heerlijk gegeten bij Steak's en zo http://steaksenzo.nl/ Het was erg lekker en super gezellig. De bediening was top. Echt een aanrader. Ik heb voor het eerst weer een wijntje gedronken. Had ik sinds het begin van de chemo niet meer gedaan. Ik vond dat ik het nu wel 1 keertje mocht.

Afgelopen nacht tot 4 uur geslapen. Daarna luisterboek aan en 4 hoofdstukken gemist. Prima slaapmiddel dus. Op het moment dat ik me realiseer dat ik niets gehoord heb van het boek weet ik dat ik geslapen heb. Nou is dus beter dan een slaaptablet innemen. Creabea zijn met een luisterboek.

2 opmerkingen:

  1. Blij voor je dat het lekker en super gezellig was ! Grappig, die 'slaapverwekkende' luisterboeken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Rona,
    Ik geloof het maar al te graag dat het even slikken is, straks voor de eerste keer met pruik of hoofddoekje. Ik weet dan op dit moment even niet de juiste woorden te vinden, maar wens je alle kracht toe. En ik ken je dan wel niet persoonlijk maar zo op de foto te zien ben je een krachtig en sterk iemand, en dit ga je zeker redden. Fijn dat je bezoek van je familie krijgt die toch een eind moet rijden, maar dit is een teken dat ze je heel graag hebben. En het doet mij goed te lezen dat jullie lekker zijn gaan uit eten en dat het je super gesmaakt heeft, en dat wijntje mag best hoor. Ik wens je in ieder geval weer alle posititeve kracht toe, en ik blijf je volgen. Harte groet Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen