zaterdag 31 maart 2012

Onderzoeksronde in Maastricht gehad

Even een kleine update. Ben even te moe om het lang te maken.
Vrijdagmorgen naar Maastricht geweest voor bloedprikken, 14 buizen, zou ik daar zo moe van zijn (grapje)
ECG gemaakt een vervolgens naar de dialyse om mijn vaten te laten beoordelen.
Nou daar waren ze niet tevreden over. Ik heb normaal prima vaten maar nu met de chemo gaan ze dus hard achteruit. Nu willen ze ws dat ik voor de afarese al mijn lange lijn in mijn hals krijg. In de eerste instantie schrok ik daar wel van maar aan de andere kant die lijn moet er toch in en als hij er tijdens de afarese inzit heb ik mijn handen vrij om lekker een boek te lezen en zo. Ben ik dus lettelijk niet aan handen gebonden.
Daar in tegen zit ik wel 4 weken extra met een diepe lijn in mijn hals. Als ze me nu maar niet gaan uitlaten als een hondje. hihihi. Nou ja ik denk dat ik er toch maar op aan ga sturen. Even overleggen straks met de stamcelcoördinatrice.

Vanmorgen toch nog naar de sportschool geweest, alleen loopband. De kracht in mijn benen is totaal weg. Traplopen wordt zelfs moeilijker. Maar alles komt goed

1 opmerking:

  1. Hallo Rona,
    Ja alweer weet ik ff niet hoe ik moet beginnen, maar ik denk dat ik gewoon met de deur in huis val. Het is niet allemaal niks, maar ik denk dat de instelling : Nou ja ik denk dat ik er toch maar op aan ga sturen - DE BESTE IS die er op dit moment voor je is. Als je iedere keer geprikt moet worden en de vaten zijn niet OPTIMAAL - wordt je er ook niet helemaal vrolijk van. En dan toch nog naar de sportschool !! CHAPPEAU !! Dit is helemaal Rona, en je hebt helemaal gelijk Rona : alles komt goed. Whe are dire harts !! Ook kleine update's worden met smart gelezen, ik denk dat het even tijd is om toe te geven aan je vermoeidheid. Het is niet allemaal niks, ik zal een kaarsje laten branden voor extra kracht en energie voor jouw. Een dikke omhelzing en een harte groet van mij Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen