woensdag 21 maart 2012

De hele nacht geslapen

Op 20 mg oxazepam en 20 mg temazepam. Tijdens het infuus inlopen was ik zo moe dat ik mijn stoel maar wat achterover heb gezet en lekker ben gaan dutten. Ze gingen hun gang maar. Joop zei dat ik nog net niet snurkte. Ik merk wel dat de chemo nu iets sterker aan gaat slaan. Ik denk meer en sneller moe.
Net lopend naar de winkels geweest maar was blij dat ik weer thuis was. Nu ga ik even lekker onder de parasol buiten zitten.

De was staat al weer klaar om in de kast geplaatst te worden maar dat komt morgen met de rest. Morgen ook nog een nieuwe wasdroger kopen want de oude heeft de geest gegeven. Liever hij dan ik.
Hij is vervangbaar en ikke niet ;-)

Zo dit was even een korte update. Morgen het laatste infuus en dan heb ik ze er voor deze maand weer in zitten.
O. ja mijn pruik zit vandaag prima. Daar had ik wat problemen mee maar het waren dus gewoon technische opzet problemen.

Fijne dag iedereen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten