zaterdag 26 mei 2012

Oorpijn

Tja wat moet je daar nu weer mee. Ondanks de konstante inname van antibiotica en anti vinrale middelen.
Ik heb er vannacht tot 4 uur wel mee geslapen. Met veel slaappillen, dat wel. Nu heb ik maar diclofenac erbij genomen maar ja goed is het natuurlijk niet. Neusspray. Kijken om de buis van Eustachius opengaat want ik denk dat het inmiddels niet meer een trommelvlies is wat opspeelt maar meer naar mijn middenoor is gegaan.
Ik baal als een stekker.
Misschien dat ik toch maar naar Maastricht moet bellen of een andere antibiotica niet verstandig is. Ik wacht het nog een paar uurtjes af want het begint wel aardig te kraken en zo.


Overdag gaat het prima met me maar zo 's avonds dan krijg ik het ontzettend koud en loop echt te rillen en te schudden van de kou, ik krijg het niet warm. Ik weet het niet.
Ik ga dan maar naar bed. Lekker gezellig :-(
Maar het zal er wel bij horen.
Die chemo van 14 mei is weer extra zwaar geweest en werkt nu natuurlijk nog door.
Mijn temperatuur wisselt ook heel erg van bijna 39 tot 36

Nou  dit was weer een  hele gezellige update maar ja hoort er ook bij.

2 opmerkingen:

  1. Hallo Rona en Joop,
    Ik heb vandaag in alle rust je verhalen van de laatste weken doorgelezen. Wat is er weer veel gebeurd sinds begin mei. Wij zijn erg blij voor je dat, na het laatste bezoek aan Maastricht, er genoeg stamcellen zijn....en nu weer die vervelende oorpijn erbij. We hopen voor je dat dit snel onder controle is.
    Het mooie pinksterweekend zal jullie hopelijk goed doen, lekker uitrusten onder de parasol.
    Hebben jullie de mogelijkheid binnenkort nog een tijdje met de caravan erop uit te gaan? Als dit gaat lukken, geniet ervan! Wij leven erg met jullie mee en we wensen jullie heel veel wilskracht en energie toe om deze zware strijd te winnen.
    Heel veel liefs, uiteraard ook voor Joop en Eveline en vriend,
    Fred en Cobi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief je berichtje. Ja die oorpijn is ontaard in een echte midden oorontsteking. Vandaag doorgebroken. Dus nu met een groen oor. Bah.
    Morgen maar even bellen met de oncologieverpleegkundige want die oorontsteking moet echt over zijn anders dan heb ik over een paar weken een probleem.
    Maar met de doorbraak ben ik wel blij want dit geeft minder pijn.
    De caravan gaat zeker lukken. Even een ziekenhuis zoeken daar in de buurt voor het doorspuiten van mijn diepe lijn.

    Cobi en Fred bedankt voor jullie reactie. Erg fijn.

    Groetjes Rona

    BeantwoordenVerwijderen