dinsdag 29 mei 2012

Dijkdoorbraak

Zo zou ik het wel willen stellen.Na  de laatst prachtige mooi weer dagen geleefd te hebben op paracetamol en diclofenac is uiteindelijk maandag mijn oor doorgebroken. Nu zit ik dus met een knappend, krakend en bubbeld oor. Gelukkig komt er van allerlei groen gele troep uit. Dit lucht weel op.
Sorry hoor.
Straks maar even bellen met de oncologie verpleegkundige wat ik hier verder mee moet want ik heb het gevoel dat dit wel chronisch gaat worden en dan een groot probleem gaat zijn voor de terugplaatsing van mijn stamcellen.

Mijn bloeddruk is ook niet om naar huis te schrijven. 90/60 dus dat lage HB hakt er wel in.
Zodra ik bv een rondje om ben geweest, niet ver, dan ben ik echt buiten adem.Niet echt super.

Maar overall kan ik zeggen dat ik me wel wat beter ga voelen. Dus daar hou ik me maar aan vast en ga er van uit dat de anderen dingen oplosbaar zijn. Desnoods een bloedtransfusie. Ik ben ook niet voor niets donor geweest.

1 opmerking:

  1. Lieve Rona,
    Sorry dat ik even verstek heb laten gaan met een reactie van mijn kant. Maar op zolder waar de pc staat was het mij net even te warm, ik kon er even niet wezen. 't zit even niet mee, want oorpijn is een oer vervelende zaak. Ik hoop dat daar snel verbetering in komt. En ik hoop voor je dat die HB ook weer snel stijgend wordt, ik zou je graag wat bloed willen doneren. Maar dat zullen we maar achter wege laten ;-) ik wens je van hier uit weer alle goeds toe, een hele dikke om helzing met lieve groet van Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen