dinsdag 29 mei 2012

Gedicht

Dit gedicht kwam ik op internet tegen. Ik zocht nl een gedicht voor op de kaarsenzak die ik gekocht had voor het evenement "samenloop voor hoop" Ik wil hier nl toch wel even heen.
Ik denk dat het wel sprekend is voor  hoe je leven veranderd na de diagnose.

Zonder dat je het wil,
word je toekomst bepaald.
Zonder dat je het wilt,
hoor jij wat er nog te doen is,
Zonder dat je het wil,
hoor je de consequenties.
Zonder dat je het wilt,
word jou leven omschreven.
Zonder dat je het wilt,
staat vanaf dat moment je leven op papier.
Zonder dat je het wilt,
of er zelfs maar grip op hebt,
word daar in het ziekenhuis,
bepaald hoe jou leven eruit ziet.

Groetjes Rona die erg blij is met reacties op deze blog in het algemeen (niet alleen deze update)
Reacties kan ik in Maastricht nog eens doorlezen en zullen mij erg steunen in moeilijke tijden. Dank alvast hiervoor.

1 opmerking:

  1. Rona,
    Inderdaad een sprekend mooi gedicht.
    En geen dank voor de reactie's die ik , ( en ik spreek even voor mijzelf ) achterlaat, daar zijn vrienden voor. :-)
    Lieve groet Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen