maandag 27 augustus 2012

Een zonnige maandag

Dus een zonnig begin van de week. Hier gaat het allemaal best goed moet ik zeggen. Natuurlijk ga ik zeggen, dat het sneller zou mogen maar ja ik heb me er nu maar bij neergelegd dat het gewoon tijd kost.

Vorige week toch zo er leuk gehad. Onze dochter is geslaagd, ze mag zich nu Master in Art, Game en Interaction noemen. Zo ontzettend knap gedaan volgens de examen commissie. Ze heeft een heel vernieuwende kijk laten zien op games. Ze heeft het  hele project ook nog eens in haar ééntje gedaan wat in haar situatie ook nog eens extra moeilijk was. En het project alleen en een thuisfront waar je moeder ziek is. Ik geef het je te doen. Wij zijn erg trots.

Vandaag weer voor mijn ontspannings therapie geweest. Ging goed, ik denk dat ik er wel iets aan ga hebben.

Ik ben het weekend weer schandalig verwend. Dank aan iedereen.


2 opmerkingen:

  1. Hoi kanjer,

    Elke dag is toch zonnig als we elkaar weer zien, je doet het erg goed hoor en natuurlijk ga jij zeggen dat het wel wat sneller mag maar ja zoals al zo veel keer gezegd het kost tijd en die moet je er voor nemen .
    Zolang er vooruit gang is gaat het goed. En wat de professor zegt 2 stappen voor uit en 1 achteruit gaat ook niet op het is vaak 3 stappen vooruit en dan 1 stap naar achteren.
    We hebben genoeg positieve dingen om ons aan vast te houden en dat doen we dan ook , ga zo door en ik weet zeker dat we over een aantal weken zeggen zie je nou wel hoe snel het gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Rona,
    Goed te horen dat het langzaam beter gaat. Proficiat met je dochter, knap hoor afstuderen in een toch moeilijke thuissituatie. Ik ben wel geinteresseerd en benieuwd naar de inhoud van haar afstudeerproject.
    We spreken elkaar nog, groetjes Han

    BeantwoordenVerwijderen