woensdag 8 augustus 2012

Afscheid genomen van mijn plaatselijke dip.

Gister een dip gehad. Weer last van chemomoeheid. Bah wat is dat toch een erge vermoeidheid.
Echt niet leuk meer hoor, maar vandaag wat beter opgestaan en na bezoek van mijn collega's ging het ineens een stuk beter.Wat kun je toch opknappen van leuke visite.

Hierna kwam de Zuidzorg nog langs voor het assisteren bij huishoudelijke taken. Heerlijk als je weet dat Joop nu bepaalde dingen niet hoeft te doen. Dit maakt een mens echt gelukkig. Even assistentie.

Net uit bed, heerlijk geslapen. Ga zo eens even kijken of de WII het nog doet. Kijken of alle battarijen opgeladen zijn. Zul je net zien dat ze de oplader in moeten.
Het regent hier nu nl en de WII is speciaal voor binnen. Ik ga maar eens tennissen en steppen.

Iedereen weer heel hartelijk bedankt voor alle kaarten. Ik heb ze tot nu toe allemaal bewaard. Ze gaan na verloop van tijd allemaal in een speciaal hiervoor gemaakte doos. Weggooien doe ik ze niet. Ik wil ze er af en toe eens kunnen uit halen en opnieuw bekijken.

1 opmerking:

  1. Rona, ik hoop voor je dat de dips nu voorbij zijn en dat je lekker kunt aansterken voordat je welverdiend op vakantie gaat! Liefs Marcha

    BeantwoordenVerwijderen