zondag 8 juni 2014

Overplaatsing.

A.s Dinsdag krijg ik te horen of ik donderdag a.s een plaatsje krijg in het revalidatie centrum. Spannend.
Gaat hard werken worden maar ik heb er zin in.
Kijken hoe snel ik sterk genoeg ben om de nodige tranfers te maken. Hoe snel ik dit onder de knie heb des te sneller ik naar huis kan. De vermoedelijke opnametijd daar zal ongeveer een half jaar zijn.
Als ik daar zit laat ik het weer weten.

Op dit moment hebben we heerlijke Pinksterdagen. Joop slaapt hier nog een nachtje en dit is heel erg gezellig. Lekker tv kijken, kaasje erbij, we maken er wat van.

Vanmiddag heerlijk bij de SEH onder de bomen gezeten, lekker in het windje. Het was zo heerlijk. Joop had de auto bij de SEH neergezet en een lekkere luie stoel meegebracht. Het is jammer dat er om het ziekenhuis weinig bankjes staan. Dat zou eigenlijk niet zo moeten zijn.
Voor op het plein staan wel een aantal bankjes maar die zitten dan vol met mensen die allemaal zitten te roken en dat is niet iets waar wij tussen willen zitten.

2 opmerkingen:

  1. Rona heel veel sterkte in het traject heb je al eens van energie healing gehoord?
    Zit bij jou in veldhoven kijk maar eens op hun site!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Rona,
    Het zal in de eerste fase best wel pittig worden.
    Maar ik ben ervan overtuigd dat je dit trajekt meester
    zult worden.
    En zeker met zo'n goede coach als Joop.
    Weet dat wij aan je denken en positieve krachten toe zenden.
    Trouwens de opmerking van anoniem hier boven, lijkt
    me een goede ze om eens te informeren.
    Succes en dikke knuffel.
    Yvonne Martin

    BeantwoordenVerwijderen