woensdag 18 april 2012

Uitslagen na de tweede kuur

Ongelooflijk goed nieuws.
We komen net uit het ziekenhuis waar ik mijn 3e infuus van mijn de 3e kuur heb mogen ontvangen. Gelijk de uitslag gevraagd van mijn M-Protëine en wat schets onze verbazing, hij is gedaald van 23.5 naar 1.9. Een spectaculaire daling.
We kunnen het nog niet echt bevatten. Maar dit gaat natuurlijk wel gevierd worden met een etentje buiten de deur.

Ik voel me nu al wel 5 dagen goed. Morgen nog een dagje dexamethason en dan zal ik wel gaan instorten maar nu weet ik waar ik het voor doe en dat geeft de burger weer moet.

Vannacht redelijk geslapen, tot 3.30 uur daarna even gelezen. vervolgens toch weer wat kunnen slapen dus niet geheel ontevreden.

Ik hoop dat het weer rond koninginnedag wat lekker is dan kunnen we mooi gebruik maken van de bon die ik gekocht heb via Groupon voor twee hotel overnachtingen in Epe. Lekker op de Veluwe met een fiets arragement erbij. Even kijken of we tegen bij betaling een electrische fiets kunnen huren want gewoon fietsen zit er voor mij denk ik niet in.
Ik heb geen kracht meer in mijn benen.

De oncologie verpleegkundige heeft net contact gehad met Maastricht over de te plannen CAD kuur. Er moet nl wel plaats zijn om de stamcellen af te nemen. 14 dagen voor de CAD kuur moet ik nl stoppen met de thalidomide dus dat is dan wel belangrijk om te weten.
Goed daar hoor ik dan nog van.

Goed dit was even mijn zeer positieve update

6 opmerkingen:

  1. Kijk Kanjer,

    Daar doen je het voor ga zo door en neem de vermoeidheid maar op de koop toe na zulke berichten ben je dit gauw vergeten

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Rona,
    Dit is een dikke omhelzing waard, kom hier en voel mijn knuffel.
    Hier ben ik nou effe 5 minuten stil van,en geniet van je etentje buiten de deur.
    En voor Koninginnedag hoop ik met jouw op beter weer. Dat doet een mens gewoon goed. Harte groet Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Rona,
    proficiat met de fantastische nieuws. Nu maar hopen dat het echt nul gaat worden. Succes met je derde kuur.

    Gr. Loek

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Rona,

    Prima ontwikkeling. Ik kan mij voorstellen dat je er blij mee bent. Nou, na al die ongemakken werd dat ook wel tijd :)

    Succes met de rest!

    Groet,

    Jan ten Voorde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Rona,
    Proficiat met deze mooie uitslag. E.e.a. betekent dus dat je goed hebt gereageerd op de medicatie. En ...opgeruimd staat netjes en opgeruimd blijven is dus het devies :=)
    We spreken elkaar, groetjes Han

    BeantwoordenVerwijderen