maandag 27 februari 2012

Komt een monteur aan de deur!!

Ongeveer een half jaar geleden hebben we de grote 3 zits bank eruit geknikkerd en 3 leren stoelen er voor in de plaats gezet. 3 stoelen die heerlijk achterover kunnen en hockers erbij. Je moet maar zo denken als je zit moet je lekker zitten.
Nu was er 1 stoel waar we niet tevreden over waren, hiervoor moest een nieuwe poot worden besteld en dit ging wel een aantal weken duren. Geen enkel probleem vonden wij, doe rustig aan. Nu kwam de monteur dus voor de poot.
De bel gaat en ik laat de monteur netjes binnen en vertel hem om welke stoel het gaat. Hij kijken en ja, jullie kunnen het wel raden, hij vroeg "heeft u hier de poot" Ehhhh nee, ik neem aan dat jullie die meenemen. Heb ik toch niets mee van doen. Hij balen. Contact met kantoor op genomen en aangezien het toevallig maandag was, ging de winkel waar de poot zou staan pas om 13 uur open. Kreeg hij het niet meer geregeld met de rest van zijn planning. Ondertussen zit ik heel rustig zijn gesprekken te volgen en me totaal niet druk te maken. Heerlijk. Komt hij toch gewoon een andere keer terug. Hij helemaal opgelucht dat ik niet boos werd. Hihiihhhii, toch weer goed gedaan vandaag.

Ik heb nog steeds mijn stelling, "je moet je niet druk maken om dingen waar je toch niets aan kunt veranderen" Je hebt alleen jezelf er maar mee.

Vandaag lekker in het ziekenhuis geweest. Even wat verslagen van mijn "leerling" doorgenomen. Ik ga me ook bezig houden met het updaten van een patiƫnten folder. Aangezien we 8 Mei gaan verhuizen naar de nieuwbouw en via een heel ander concept gaan werken moet deze folder worden geupdate.
Spannend hoor die verhuizing. Ik hoop dat ik er dan ook wel mijn steentje aan kan toevoegen. Ik wil niet aan de zijlijn staan. Het is nu 10 jaar geleden dat ze het al over dit concept hadden en nu eindelijk is het zover. Enne het is me daar toch een partijtje mooi in dat gedeelte van het ziekenhuis. Ik zou er zo weer zwanger voor willen worden. Gaat helaas niet samen met mijn medicatie (softenon) en ach ja mijn leeftijd. Hoewel in Italie bestaan er wonderen. Nee toch maar niet hoor. Ik geniet wel van het verzorgen van de patiƫnten.

Zo, genoeg. Ik wordt vervelend.

3 opmerkingen:

  1. Hoi Kanjer,

    leuk verhaal weer maar dat over zwanger worden vergeeeeeet het maar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ah joop ik vind het wel leuk hoor een klein neefje of nichtje
    hi hi
    volgens mij voel je je vandaag wel weer ff beter he rona
    je hebt lekker praatjes , houden zo

    xsan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hai Rona

    Een paar dagen geen laptop gebruikt en dus je blog niet gelezen, Meteen een hoop gemist. Wat ben jij een enorm krachtig, positief, sterk mens zeg. Heb enorm veel respect voor jou. Vervelend dat je zo'n slechte dag hebt gehad en goed om te lezen dat het nu weer beter gaat. Ik kom snel een keer, maar rijd nu zelf nog geen auto.
    Succes de komende dagen. Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen