maandag 20 februari 2012

Adriamycine 1/4 gehad.

Nou, ja wat zal ik zeggen. Raar om weer voor de zoveelste keer aan de andere kant van het bed/ stoel te staan. Nu geen bed dus maar een stoel, met evenveel mogelijkheden. Denk dat als ik zou willen dat hij zelfs op zijn kop kan staan. Maar niet uitgeprobeerd. Moest wel even aan Bart de Graaf denken (gisteravond op tv met de 25 beste van) Ik zag zo zijn pretoogjes weer voor me. Hij had het wel gedaan denk ik.
Bij de aptheek een zak met pillen gehaald en saampjes met Joop weer naar huis.
Ik voel nu nog niets, ga er ook maar niet te veel op letten. Ik ga lekker haken (Mr Toni, uit het boekje van Cristel Krukkert) dan heb ik afleiding. Heeft wel wat om met een rat als eerste knuffeldiertje te zijn begonnen. Rat staat toch wel bekend als sneaky diertje, brutaal enzo.
Aangezien het hier prachtig weer is ben ik eerst even een rondje om gegaan. Lekker muziek in mijn oren en lopen maar.
Kijken of ik al jonge blaadjes aan de bomen zie, begin van de lente. Mmmmm zal nog wel even op zich laten wachten.

3 opmerkingen:

  1. Hey hey,

    Ben blij dat het goed is gegaan, voor hetzelfde geld had het erg veel pijn gedaan. Kon ook he, maar gelukkig is dat niet zo =)
    -knuffel- ga maar lekker je knuffeltje haken en blokjes om, frisse lucht en afleiding is gezond!

    - Eve

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Doordat ik een reactie van je op mijn blog ontving, weet ik van het bestaan van je blog en........van je situatie.
    Zojuist dus begonnen aan de Autologe SCT. Het is even doorbijten, maar over het algemeen is'ie goed te verdragen. Ik wens je er in ieder geval heel veel sterkte mee. Het is het knokken waard!

    Met (kahler)collegiale groet,

    Jan ten Voorde

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Jan.

      Dank voor je antwoord. Ja ik ga er gewoon voor, je het geen keus.
      Ik zie het allemaal wel. Laat het gewoon over me heen komen.
      Jij/ jullie hebben ook wel genoeg op je bordje gekregen.
      Ongelooflijk. Maar jullie slaan je er ook doorheen.

      Groetjes Rona

      Verwijderen