zondag 19 februari 2012

Avond before.................chemo

Morgen start de behandeling. Het gaat er echt van komen. Ik ben er niet bang voor maar ben wel een beetje nerveus. Net alsof je voor je rijexamen zit, denk dat iedereen het zich wel kan herinneren, dat rij examen dan hoor.
20/2 om 9.30 uur gaat de eerste oorlogvoering beginnen. Ja zo zie ik het maar. Voorbereidingen zijn gedaan.
Kleding gekocht voor dagen dat ik me minder prettig voel. Kleding voor mijn opname in Maastricht.
Een aantal sjaaltjes om mijn "coupe Joop" te camoufleren. Mannen kunnen zo de deur open doen. Dan wordt er niet zo raar gekeken. Maatschappelijk aanvaard. Bij dames, vind dat ik daar ook wel bij hoor, gaat dat blijkbaar niet zo makkelijk.
Dus sjaal op/ om. Ook heb ik twee buffies. Ja nog nooit van gehoord. Is niets anders dan een tunneltje van stof die je om je hoofd kan doen. Klaar makkelijk!
Ook ligt er een haarwerk (pruik mag niet meer) voor me klaar. Tegen die tijd dat mijn haren moeite hebben zich in de schacht vast te klampen wordt het tijd dat ze eraf gaan. Dus dan ga ik naar de kapper met haar en stap de deur uit met kunsthaar. Wat is het allemaal toch goed oplosbaar. Dus waar maak ik me druk om. Nergens om dus.
Er staat zelfs al een bed in de kamer voor wanneer de moeheid te veel de strijd wint. Dan ga ik even een half uurtje de binnenkant van mijn ogen bekijken. Niet te lang want dat geeft 's nachts weer problemen. Zit ik ook niet op te wachten. Niemand dus.

Goed morgen weer een nieuwe update

Geen opmerkingen:

Een reactie posten