woensdag 24 september 2014

Tja, ook hier de inspectie voor de volksgezondheid.

Je wilt het niet geloven maar we hebben denk ik hier de krant gehaald. Wat is het geval
. We hebben via het reis bureau verpleegkundige zorg geboekten ik moet zeggen prima. Het is een bedrijf uit Eindhoven en wat voor het eerst in Turkije verpleegkundige zorg verleend met verpleegkundigen uit het het ziekenhuis in Bodrum. Nu was er ineens een bijeenkomst geregeld met, de inspectie voor de volksgezondheid, de directie van het ziekenhuis in Bodrum, Elelezorg uit Eindhoven en iemand van de krant. Er werd een interview gemaakt en foto's. We kregen een prachtig bos bloemen en ik kreeg een prachtige handgemaakte sjaal.
Zo maak je in Turkije ineens van alles mee.
Wat alleen wel opvallend was toen we aan het einde van de middag weer op de kamer kwamen er ineens eenhoog laag bed stond. .??? Dreiging???
Ditmaal maar goed ook want mijn blaas daar had ik erg veel problemen mee. Ik lag om 6 uur kletsnat in bed. Heel veel last van blaaskrampen. Ging ff niet goed.

Gisteren nog wat heel gaafs mee gemaakt. We mochten aansluiten bij de groep van de Zonnebloem. Zij hadden een speedboot geregeld met een matras er achter. Ze tilden je zo in het matras en met Joop als begeleider er naast gingen we zee op. Tjonge wat was dit leuk. Zitten blijven was er niet bij want ook Coran, waar we de vakantie mee optrekken lag volledig onderuit. Wat hebben we gelachen. Naderhand zijn we nog lekker een half uur in zee gebleven. Heerlijk was dit. Dus gezwommen in het zwembad en in zee. Wat wil ik nu nog meer, en met de super hulp van Joop gaat het geweldig.

Geschreven vanaf de rand van het zwembad. Lekker toch.

1 opmerking:

  1. Haha,dat jij dat nou weer meemaakt. Heerlijk dat jullie zo genieten daar in Turkije. Na de vakantie komen we gauw weer langs.
    Veel liefs uit Waarland en geniet er nog lekker van. Xxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen