vrijdag 15 augustus 2014

Weer een weekend thuis

Heerlijk. Ik keek er echt naar uit.
Kijken hoe het met de badkamer gesteld is en dat is ver. Wauw wat gaat dat hard. Dit is een goede opsteker voor mijn heimwee. De muren staan de riolering is aangesloten. Erwin heeft vanavond de elektra gedaan en Joop heeft bij Ikea een kast gehaald die mooi in hoekje naast de wasbak komt te staan.
Iedereen is zo hard  bezig om mij zo snel mogelijk naar huis te krijgen. Wat is iedereen toch ontzettend lief.

Gisteren wezen bloed prikken en mijn APD infuus weer gehaald. Dit keer in Veldhoven. Hier kunnen ze toch iets beter prikken. Infuus in 1 keer en gewoon bloed afnemen in 2 keer.
Ik moest eerst een nieuw labformulier halen en dat moest op de poli gedaan worden. Mijn interniste was daar ook en toen kreeg ik te horen dat ze samen met de neuro een melding gedaan heeft bij de calamiteiten commissie. Dit is het hoogste orgaan in het ziekenhuis. Er wordt dan door 3 onafhankelijke artsen naar mijn ontstane situatie gekeken. Nou ik zie wel.
Ik ben met de electrische rolstoel geweest. Ik was gisteren weer ontzettend moe. Ben 's avonds ook om 9 uur gaan slapen. Ik heb tot 2 uur aan een stuk door geslapen en dat heeft me weer ontzettend goed gedaan.
Het was wel leuk om mijn collega's weer te spreken ondanks dat ik heel emo was en toch steeds moest janken. Maar ja ook deze dagen horen erbij.

Maandag voor controle naar de interniste. Ben nu toch wel erg benieuwd wat de waardes doen. Als de waardes goed, ik hoop gedaald zijn, mag ik misschien wel naar een lagere dosis Revlimid. Hier  zou ik wel erg blij mee zijn. Misschien dat dit wat minder moeheid geeft. Voor september vraag ik ook toestemming voor een rust periode van 3 weken zodat ik geen chemo heb gedurende de vakantie.

2 dagen geleden heb ik geoefend om op het douche krukje te komen wat in Blixembosch aan de muur hangt. Nu ging dit prima met kleding aan maar de volgende dag in mijn Eva kostuum ging het toch niet. Dus douchen wordt weer op de douche stoel. Wat is wel fijn vond is dat het stoeltje erg veel lijkt op de zwembadlift in Turkije. Dan heb ik natuurlijk mijn badpak aan en zal het met wat hulp echt wel goed gaan. Nu was ik ook zo ontzettend moe. Dus ik heb er alle vertrouwen in om in het water te komen.

Mijn schilderijen waar ik me bezig ben gaan erg goed. Nu ben ik begonnen om een mede revalidant schilderles, voor zover ik het nog kan, te geven. Dit is voor haar een goede training en voor mij goede afleiding. Ik werd er weer helemaal vrolijk van. Zo hoop ik deze, ik ga uit van 3 weken, wel door. Alles wat ik eerder naar huis kan is mee genomen.
Ik heb gezegd, maak maar gebruik van mijn kwasten en verf als je zin hebt om te schilderen. Heeft zij ook lekker afleiding als ze weinig bezoek krijgt.

Nou iedereen een heel fijn weekend en tot de volgende update

3 opmerkingen:

  1. Hallo Rona,
    geniet van je weekend en fijn dat iedereen zo met je meeleeft. Heb vorige week ook gereageerd en je bedankt voor de kaart. Hoop dat je dit hebt ontvangen
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ria.

    Ja ik heb dit idd ontvangen. Dank je wel.
    Het is idd erg fijn dat iedereen zo meeleeft. Lekker dat de badkamer zo goed gaat en dit dan kan resulteren in zo snel mogelijk naar huis. Heerlijk.
    Wanneer moest jij opgenomen worden voor je sct. Ik kan me voorstellen dat je er tegen op ziet. Laat je nog even weten waar je komt te liggen. Dan kan ik je een kaart sturen.

    Groetjes Rona

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als je je adres tzt stuurt naar j.albers5@chello.nl dan zet ik jouwe niet online maar kan ik wel contact met je houden als je dit leuk vind.
      Alvast heel veel succes met de sct

      Groetjes Rona

      Verwijderen