maandag 11 augustus 2014

Heimwee

Ja nu weet ik wat heimwee is. Nooit gedacht dat ik dit zou mee maken.
Zomaar gaan je tranen rollen en voel je jezelf erg zielig. Maar ja ik hou nog rekening met 5 weken. Alles wat eerder is valt dan weer mee. In principe staat 2 september als ontslag datum. Op zit is dit toch wel te over zien. Ik ben ook een beetje klaar met het ochtend ritueel. Ikzelf begin om 6.45 al met mijn verzorging maar soms maar ik blij zijn dat ik dan toch nog om 10 uur klaar ben en aan het ontbijt zit. Hier baal ik ontzettend van. Ook ik wil rustig ontbijten en mijn ontbijt laten zakken voor ik naar de fysio ga en veel kracht moet zetten.

Nu heb ik ook nog een blessure in mijn rechter arm. Ws een bicepspier af gescheurd of ingescheurd. Ja en die armen heb ik juist nodig om mijn benen in en uit bed te halen.

De vakantie is defenitief geboekt. Nu regelt het reisbureau nog de verzorging die ik elke morgen voor een half uur nodig heb. Dan lekker aan kleden en naar het zwembad. lijkt me heerlijk.

2 opmerkingen:

  1. Lieve Rona,
    Wat heb je het zwaar en wat heb ik een respect voor je doorzettingsvermogen.
    Dat er tranen rollen vind ik helemaal niet gek. Je had je leven zo anders voorgesteld en dat je lichaam je zo in de steek laat is verschrikkelijk en zo oneerlijk.
    Ik denk vaak aan jullie en hoop zo dat ondanks de tranen en dip het gaat lukken om 2 september met ontslag te gaan. Ik gun het jullie zo!

    Dikke knuffel,
    Bregina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. och Rona wat naar voor je dat je heimwee hebt. En ik snap het als geen ander, ik heb nu al heimwee terwijl ik nog gewoon thuis ben......maar ik moet 4 weken naar Amsterdam voor de sct en heb er ook zo'n last van. Probeer maar aan het zonnetje te denken met je vakantie. Heel veel sterkte, lieve groet Ria van Diepen

    BeantwoordenVerwijderen