zondag 10 augustus 2014

Heerlijk 2 nachten thuis geslapen

Ik heb 2 nachten thuis geslapen en het ging prima. Ik had ook niet anders verwacht hoor.
Vrijdagavond na het warm eten naar huis gegaan met de rolstoel taxi. Joop stond me al op te wachten. Gelukkig want anders kom ik het huis niet in en het weer was nu niet zo dat je lekker buiten in het zonnetje kon gaan zitten wachten. Maar natuurlijk kan ik op mijn Joop vertrouwen. Die staat altijd voor me klaar.

s-Avonds heerlijk tv gekeken en ik heb het zowaar tot 23 uur vol gehouden. Vervolgens mijn bed in en voordat Joop naar boven was lag ik al heerlijk te slapen.
De volgende morgen mezelf gewassen met kant en klare was handjes. Toch handig. Ik ga ze voor de vakantie ook maar bestellen.
Vervolgens heerlijk ontbeten en op naar de Action, tenminste dat was de bedoeling. We gingen met de Panda en de transfer zou ip goed gegaan zijn was ik niet ineens incontinent van ontslasting. Tjonge dat was even balen. Dus net optijd de auto weer uit en dan in bed. Schoon maken, rolstoel ook schoonmaken en weer opnieuw de auto in. Ging prima trouwens.
Bij de action lekker veel verf gekocht, kan ik als mijn schilderij waar ik nu mee bezig ben klaar is een schilderij voor Erwin gaan maken. Ik heb Eve ook al aangeboden om als ze een schilderij wil hebben ze maar iets uit moet zoeken. Ik laat alleen deze verf wel thuis want mijn tijd in Blixembosch zit er gelukkig bijna op.

Vandaag zondag, ben ik wel iets meer moe maar ja ik heb ook nog 2 pillen van mijn chemo kuur en daar wordt je ook moe van. Dus vandaag maar even rust houden en vanmiddag wat langer slapen.
Vanavond om 20 uur de taxi bestellen dan ga ik weer terug naar mij tweede huis.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten