dinsdag 18 maart 2014

1 nachtje wezen logeren in het MMC

Ik ben weer thuis.
Het ging gisteravond helemaal niet goed betreffende de pijn. Deze was zo  heftig dat ik niet meer wist hoe er mee om te gaan.
Ik had alles al dubbel ingenomen en aan alles zit een limit.
Joop heeft om 23.30 de knoop doorgehakt en afdeling oncologie gebeld. Wij konden door naar de SEH. Ik kreeg direct een infuusnaald en 2.5 mg morfine.
De scherpe kantjes gingen er van af, helaas kwam de pijn heel snel weer terug dus kreeg in nogmaals 2.5 mg morfine. Er werd besloten om me een nachtje te houden en alle pijnmedicatie standaard te verdubbelen.
Ik heb inmiddels een tens apparaatje en dit lijkt wel te helpen. Zo niet dan bellen we weer naar de SEH en zal ik weer mijn heerlijke dekbed moeten verruilen voor een dekentje.
Ik ben inmiddels zo stoned als een garnaal maar de pijn is te hebben. Niet weg.

Maandag maar even aan de internist vragen waar de pijn nou vandaan komt en of ze er anders onderzoek naar wil doen.

Gr rona

3 opmerkingen:

  1. Hallo Rona,
    Hé potjandosie het zit je niet mee. Ik hoop of beter gezegd ik ga er toch vanuit dat de heren medici toch wel een oplossing kunnen aan dragen. Ik hoop echt dat het TENS apparaatje zijn werk doet en dat je er verlichting bij hebt. Ja en dat je dan je dekbed moet verruilen voor een dekentje hmmm :-( Ja Rona ik hoop echt dat de pijn pas op zijn plaats maakt, het is nu goed geweest. Hopelijk weet de internist maandag raad. Trouwens kun je niet eerder naar de internist ? We denken aan je, groetjes en knuf Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Rona, dit is flink balen.
    Ik hoop dat ze snel de bron van de pijn vinden en er iets aan kunnen doen.
    Het is fijn dat er Oxy is, maar de aanleiding is minder.

    Denk aan jullie!

    Liefs,
    Bregina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje Rona, wat heftig allemaal, ik wens je echt ontzettend veel sterkte en hopelijk snel een oplossing.
    Liefs Marcha

    BeantwoordenVerwijderen