dinsdag 8 oktober 2013

Vakantie

Weer terug van een heerlijke vakantie in Turkije. We hebben er echt een hele luie vakantie van gemaakt.
Ik heb zoals jullie hebben kunnen lezen, het afgelopen jaar heel hard geknokt om mr Kahler onder het tapijt te vegen. De vakantie in Oostenrijk is een erg actieve vakantie geweest dus nu vonden we het tijd om lekker lui te zijn. We hebben dus vooral, geslapen, gelezen, gegeten, gedronken en genoten.
Wat dat drinken betreft, we hebben het echt wel netjes gehouden hoor.
We zijn in Belek geweest in het Limak Atlantis Resort. Dit was een heerlijk 5 sterren resort met uitmuntende service.
Vooraf  gaande aan de reis zijn we nog in Leiden geweest, Corpus een reis door de mens. Leuk en de moeite waard.
De dag erna heerlijk naar de Sauna in Maarsenveen. Ontzettend lekker genoten van een verwen arrangement. Lekkere sauna's en massages. Hier knap je weer van op.

We gaan ons nu weer richten op de volgende vakantie. Dit doen we eerst even orienterend, we willen eerst de controle in november afwachten. We moeten nl wel gevaccineerd worden tegen gele koorst en malariapillen slikken voor die vakantie en dan wil ik eerst even mijn bloeduitslagen afwachten en het advies van mijn interniste.

Nu eerst maar weer lekker werken. Het eerste nachtje zit er inmiddels al weer op. Nog 1 en dan ben ik weer even vrij. Nou ja ik ben inmiddels nog niet door mijn strijk heen.

Voor iedereen geniet lekker van de nazomer want het herfstachtige weer komt er weer aan zeggen ze.

1 opmerking: