donderdag 24 oktober 2013

Moe!?!

Zomaar ineens. Sinds de vakantie veel meer moe. Daar baal ik wel ontzettend van. Van een stukje lopen of de trap op kan ik al buiten adem zijn.
Gisteren weer bloed laten prikken voor mijn driemaandelijkse controle, zenuwen tijd is dus weer aangebroken. Wat zal de uitslag zijn. Ik hoop of hetzelfde, liefst gedaald maar alsjeblieft niet gestegen. Het idee alleen al dat het chemo traject dan ineens toch weer dichtbij gaat komen daar wordt ik echt niet vrolijk van hoor.
Ik ga nu niet zelf de uitslagen bekijken maar ik laat ze uitprinten en dan neem ik ze mee naar huis zodat Joop en ik samen kunnen kijken.
Zo eerst maar eens een vitamine B12 injectie zetten. Kijken of dit weer wat gaat helpen.

1 opmerking:

  1. Hoi Rona,

    Het blijft een doorlopend spannende zaak. Telkens weer die uitslagen en die grote onzekerheid!
    Sterkte!
    Jan

    BeantwoordenVerwijderen