maandag 16 september 2013

Mijlpaal

Definitief 100% hersteld gemeld.
Wat kan een mens hier blij mee zijn. Ik heb het zwart op wit.

Iedereen die me de afgelopen 18 maanden gesteund heeft op wat voor manier dan ook, super bedankt.
Ik weet dat ik niet altijd de makkelijkste ben geweest. Als ik iemand hierdoor pijn gedaan heb, SORRY. Het ging niet altijd van een leien dakje hoe goed ik ook mijn best deed. Mijn beleving was soms anders dan anders.Aan de andere kant natuurlijk wel begrijpelijk.




9 opmerkingen:

  1. Super, ik begrijp dat dit een mijlpaal voor je is. Hopelijk volgen er nog vele werkdagen.

    Groetjes Pim en Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super, ik begrijp dat dit een mijlpaal voor je is. Hopelijk volgen er nog vele werkdagen,

    Groetjes Pim en Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Rona,
    dat is een mijlpaal waar je ontzettend trots op mag zijn!! Je hebt heel wat moeten doorstaan, maar je bent er doorgekomen.

    Virtuele knuffel,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi Rona, als je ziek bent ben je ook niet altijd de makkelijkste.
    Ik denk dat de meeste mensen dit wel zullen begrijpen toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Rona, toch wel een felicitatie waard, van harte!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldige mijlpaal. Dat er nog maar vele mijlpalen mogen volgen!

    Groeten Marcha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Rona, we zijn super blij voor je, dit is toch fantastisch om te horen en blijf genieten van het leven samen met Joop en de kinderen.

    groetjes Nico en Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dank jullie wel voor alle lieve reacties.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Rona,
    Sorry voor mijn late reactie, maar van harte mooi om dit te lezen.
    Dat er nog vele mijlpalen mogen volgen, "Chappeau "
    Dikke knuf en harte groet Yvonne & Martin

    BeantwoordenVerwijderen