dinsdag 30 juli 2013

APD en een leuke vrije dag

Gisteren weer mijn APD gehaald. Ik weet niet de hoeveelste  het is geweest. Eens kijken of ik dit morgen kan uitzoeken. Ik gok op 7.
Voordat ik me op de dagbehandeling oncologie ging melden ben ik langs het lab gegaan omdat het weer tijd was om mijn bloed te laten controleren of Mr Kahler zich nog gedraagt. Over 2 weken mag ik dan weer voor controle bij de internist. Toch wel weer spannend hoor. Ik ben dan toch wel wat sneller aangebrand hoewel ik dit probeer te voorkomen. Een ander kan er ook niets aan doen als ik wat sneller geïrriteerd ben.

Vandaag ben ik met mijn schoonzus, Lucia, naar Den Bosch geweest om te lunchen. Goh was is dat een leuke stad. Natuurlijk begonnen met een bosche bol, daarna een rondvaart over de Binnen Dieze. Leuk 3.5 km onder de stad door gevaren. Een kapitein die veel kon vertellen over het wel en wee van Den Bosch.
Geluncht op de markt, heerlijk oerbrood met old Amsterdam. Terug reis ging perfect. Ik ben natuurlijk niet zo bekend met het openbaar vervoer. Ik ga toch maar eens even kijken of er leuke abonnementen zijn voor de trein. Dan kan ik ook eens op de koffie gaan in b.v. Zaandam.




 Even een kleine impressie van wat we gezien hebben.

Gr Rona

Geen opmerkingen:

Een reactie posten