dinsdag 9 juli 2013

UWV en regelgeving

Ik snap het wel maar begrijp er niets van.

Die is duidelijk, toch.
Gisteren voor een gesprek bij de bedrijfsarts geweest. Ik ging er wel een beetje met een apart gevoel heen. Het is nl zo dat er, terwijl dat ik zo ontzettend mijn best doe om te integreren, een andere baan voor me wordt gezocht. Een baan die lichamelijk minder intensief is maar, ik moet er dan nog wel even een studie van een jaar bij doen. Alsof dit niet belastend is. Duh
Ik heb nog tot februari 2014 de tijd om te bewijzen dat ik mijn werk weer voor 100% kan doen. Lukt me dit niet dan is het klaar, als ik onder tussen geen andere baan heb aangenomen. Dus dit betekend dat als ik nu een baan aangeboden krijg en die weiger, omdat ik zeker weet dat ik het ga halen, ik aan het einde van de streep met lege handen sta .
Hoe zwaar wil je iemand die na een hele zware chemobehandeling terug wil komen, belasten.
Gelukkig heb ik een hele goede psychologische ondersteuning gehad en durf ik op mezelf te vertrouwen.
Ik ga voor 100% mijn contract van 28 uur in de week terug werken inclusief nachtdiensten etc.
Vorige week 3 diensten van 8 uur gedraaid. Normaal aantal patiƫnten maar wel met 1 zeer intensive patiƫnt. 2 diensten geen koffie pauze en geen etenspauze. Wanneer je dit dan aangeeft bij de bedrijfsarts dan wordt er gezegd dat dit inherent is aan mijn functie. Yes.................. niet even, goh ja dan gaat het wel echt goed.... Dat heb ik dan door mezelf maar ingevuld.

Ik heb de laatste tijd wel een plek op mijn heup die zeer doet, nu ga ik er vanuit dat dit weer vanuit mijn blaas komt en dat het niet met Hr Kahler te maken heeft.
Ik denk niet dat de Kahler snel actief wordt hoor. Zoals ik me nu conditioneel voel heb ik me eigenlijk zelfs voor de chemo niet gevoeld. Ik denk dat de moeheid toen al door de Kahler werd veroorzaakt. We zullen het aankaarten 16 augustus als ik weer bij dr Tick ben.
27 juli bloedafgeven, dan heb ik weer mijn maandelijkse infuus. Gelijk dan maar even de buizen vullen. Scheelt weer een prik.
Gaatje minder in mijn systeem omhulsel.

Nu voor iedereen geniet nog van het zonnetje zolang het er is want ik hoorde net dat er alweer wolken aankomen. Nu is het natuurlijk wel zo dat ondanks alle kapitaal kostende apparatuur die in de lucht hangt en op de grond staat ze het niet kunnen voorspellen. Schandalig toch.

Mensen GENIET met volle teugen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten