woensdag 7 augustus 2013

Nachtdienst

Ik heb afgelopen nacht mijn eerste nachtdienst weer gedraaid na 1 1/2 jaar. Vreemd maar wel weer heerlijk. Straks nog 1 nachtje doen en dan kan ik gaan genieten van mijn vrije weekend.

Volgende vrijdag weer voor controle naar de interniste. Ik ben benieuwd wat ze te zeggen heeft. Het blijft altijd spannend. Ik heb toch wel enkele klachtjes. Mijn been doet zeer evenals het bot in mijn hoofd. Daarbij heb ik geconstateerd dat ik toch wel last heb van polyneuropathie in mijn voeten. Overdag gaat het goed maar 's avonds en 's nachts voelt het toch niet lekker. Ik heb dit vorig jaar niet gevoeld omdat ik pijnmedicatie tegen de pijn in mijn blaas slikte. Die medicatie werkte tegen zenuwpijnen. Laat polyneuropathie nu ook een zenuwpijn zijn. Het is een complicatie van de Thaliodomide en de dexamethason die ik in hoge doseringen gehad heb.
Ik heb er niet bij stil gestaan dat het door de pijnstillers wel eens gecamoufleerd zou kunnen zijn. Ook de inteniste heeft dit denk niet in de gaten gehad.
Nou is er wel goed mee te leven omdat ik nu weer de lyrica slik maar ja, gebeurt is gebeurt.

Volgende week weer een update over de controle.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Rona,

    Je bent toch wel een doorbijter zeg! Je 'draait' zelfs nachtdiensten! Knap hoor!
    Maar pas op en let goed op jezelf!

    Groet,

    Jan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja doe ik, ik let wel goed op. Ik heb inmiddels wel een hulp in huis dus dat scheelt

    BeantwoordenVerwijderen