dinsdag 4 december 2012

Nee, not, no, njet ofwel gewoon niet meer.

Wat een titel toch. Maar hij klopt wel. Mijn M-Protëine is niet meer aantoonbaar in mijn bloed. Gisteren naar de Interniste geweest. Dus welk beter bericht kun je zo aan het einde van het jaar krijgen. We gaan met een gerust hart dit Klote jaar afsluiten. Heerlijk met een "schoon" lichaam (enkele verdwaalde cel is er nog wel hoor) het nieuwe jaar beginnen.
We hebben al die ellende niet voor niets gedaan dus. Zo lekker om op te schrijven.
Nu weer verder werken aan mijn herstel want dit kost nog wel wat kruim hoor. Het lijkt allemaal wel 100%, zo zie ik er wel uit maar zo is het nog lang niet, helaas. Ik moet er een jaar voor uit trekken dus tot juni 2013 heb ik nog de tijd.
Zo iedereen op de hoogte van dit goede bericht. Dan ga ik nu even 2 uurtjes werken.

Iedereen een digitale knuffel van mij.

8 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Rona, dit is nog eens goed nieuws!
    Het herstel kost inderdaad tijd en de balans zoeken is soms heel lastig.
    Maar het gaat je vast en zeker lukken.

    Geniet van het "schone" gevoel!

    Hartelijke groet,
    Bregina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Rona,
    Nou, dat is natuurlijk een prachtig cadeau. Meer dan een Sinterklaas en Kerstcadeau in een!!
    Nu de rest nog en je bent weer helemaal het vrouwtje:)

    Groet,

    Jan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jan, dank je wel. Ja een beter Madonna kunnen we niet krijgen.
    Jullie hele fijne feestdagen gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Rona,

    Van harte gefeliciteerd met dit geweldige bericht! De rest komt wel met de tijd...
    Met groet, Gertie (jou onbekend maar ik lees af en toe jouw blog).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Rona, wat superfijn, dat wordt dubbeldik genieten met de feestdagen. Dat je maar lang schoon mag blijven! Groeten Marcha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Thanks Marcha, ik duim voor jou. Denk heel vaak aan je.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bontardi Rona,
    Ben er nu pas aan toe gekomen om je blog te lezen.
    En ik lees goed nieuws, je M-Proteine niet meer aan toonbaar.
    Nou dat is toch even super om te lezen.
    De rest komt ook, alleen moet je er de tijd voor nemen.
    En die tijd neem je ook, al valt het af en toe wel maar niet mee.
    Tot zover mijn bericht, alvast een dikke knuf van mij en tot hoors.
    Lieve grt Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen