zaterdag 8 december 2012

Donkere witte dagen voor Kerst

Toch wel gezellig die komende feestdagen. Afgelopen woensdag al een hele gezellige sinterklaas avond gehad met Joop en de kinderen. Dag er na wel de hele dag in bed door gebracht. Gisteren ging het wel beter maar nog niet geheel.
Kerst wordt een rustige. Niet te veel doen gewoon gezellig een filmpje kijken, Gluwein maken en lekker eten. Ik heb 2/3 van het kerst diner uitbesteed want ik red dit niet allemaal. Ik ben hier toch nog lang niet sterk genoeg voor. Jammer ik zou best anders willen, maar ik moet gewoon hulptroepen inroepen. Misschien volgend jaar weer. De dag erna gaan we naar Zaandam om daar 1e kerstdag te vieren. Zal ook wel druk worden maar de dagen erna zijn we met zijn tweetjes en kan ik regelmatig mijn bedje opzoeken. Niet gezellig voor Joop maar hij is een schat die het echt begrijpt.
Vandaag en morgen gaan we de kerstboom opzetten. Normaal ook in 1 dag maar nu trekken we er 2 dagen voor uit. Ook niet alleen maar samen. Toch een hele omschakeling hoor als je gewend bent om alles alleen te willen doen. Nu moet je meer een beroep doen op anderen.
Niks voor mij.

Gisteren bij de sportarts geweest voor keuring voor Herstel en Balans. Ik ga volgende week vrijdag beginnen met sporten onder begeleiding van een fysiotherapeut. Het blijkt een zwaar programma te zijn. Mijn werkzaamheden zullen moeten wijken voor het programma om daarna sterker terug te komen. We zullen zien. Ik ga er natuurlijk 100% voor.

Voor iedereen heel veel plezier met de voorbereidingen van de gezellige feestdagen en doe voorzichtig als je naar buiten moet in de sneeuw en op gladde wegen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten