vrijdag 28 december 2012

Kleine overpeinzing


Zo aan het einde van het jaar gaat iedereen toch het afgelopen jaar terug denken. Ik/ wij dus ook. Alleen willen we er niet teveel aan terug denken. Dit is een jaar om heel snel te vergeten. Deze afgelopen zomer is zoals iedereen weet heel zwaar geweest, maar we hebben het toch maar even gedaan. Klaar ;-)

Share and Inspire Others <3<3
Read More Quotes @ www.iShareQuotes.blogspot.com

╚► Recommended Pages ◄╗
For Quotes -::- http://www.fb.me/iShareQuotes.com -::-
For Pictures -::- http://www.fb.me/1000HeartTouchingPictures -::-

Afgelopen kerstdagen zijn goed gegaan. Ik zag er toch best een beetje tegenop omdat ik gewoon conditioneel niet zo sterk ben. Eerste kerstdag hebben we met zijn 6 jes gevierd. Ik had het diner wel wat uitbesteed. Joop en ik deden alleen het hoofdgerecht en de kinderen het voor en na gerecht. Ondanks dit blijft er voor de vrouw des huizes natuurlijk nog genoeg geregel en gedoe over. Zelfs als je niets mankeert is het wel eens zwaar. Maar het is gelukt. De dag erop naar Zaandam. Voor het eerst weer naar familie om daar een kerstdag te vieren. We zouden daar blijven slapen. Het was echt heerlijk. Druk maar het ging. Ik begin steeds meer vertrouwen te krijgen in mijn lichaam. Ik heb zelfs 1 nacht zonder slaaptablet geslapen. Wauw.

Straks weer naar Herstel en Balans. Pff ik hoop dat het nu goed gaat. Ik ga rustig aan de slag en houd er rekening mee dat ik niet alles top kan doen. Ik doe mijn best en meer gaat niet. Ik heb het gevoel dat ik bij inspanning nl meer benauwd ben. Is geen fijn gevoel moet ik zeggen. Oja. We hebben trouwens de wintersport geboekt. Wel met een slag om de arm, het moet nl wel kunnen, maar ik heb er zin in. We gaan naar Wagrain. Vrienden van ons zijn er dan ook. Wel heel gezellig. We willen 5 dagen skiƫn met 3 dagen een lesje.

Bij de overgang van dit jaar naar het nieuwe rest mij iedereen te bedanken die ons zo ontzettend lief hebben bij gestaan. De stroom kaartjes, bloemen en bezoekjes hielden maar niet op. Wat ontzettend lief. Ik heb alle kaarten bewaard en die gaan ook niet weg. Ik heb er een mooie doos voor en daar zitten ze in. Ik heb hier zo ontzettend veel steun van gehad. Steeds als je bij de deur weer kaarten zag liggen wist je dat er heel erg met ons meegeleefd werd. Dank dank en nog eens dank hiervoor.


Voor iedereen een hele fijne en gezellig jaarwisseling en onze duimen gaan weer heel hard draaien voor iedereen die in een actieve, nare fase van onze ziekte zit. Helaas zijn dit er veel. Jaren was de ziekte stabiel en nu niet meer. Of zelfs, de behandeling heeft niet aangeslagen en hebben dus nog weer een heel traject voor de boeg. Dit is het onvoorspelbare van onze ziekte. Mensen ik stuur jullie kracht om ook deze fase weer onder controle te krijgen.

Groetjes Rona

4 opmerkingen:

  1. Lieve Rona,

    Dank voor je lieve woorden op mijn blog. We hebben inderdaad een zwaar jaar achter de rug, maar we houden moed en blijven positief. Ook jij bent goed bezig, stapje voor stapje maar je komt er wel! Geniet van je gezin en al het moois dat nog komen gaat!
    Groeten Marcha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi lieverd,

    Wat heb je dit weer mooi geschreven.
    Ik ben zo blij dat de feest dagen zo goed zijn gegaan en je ziet je gewoon weer glunderen en lachen fijn hoor, maar pas op ik hou je in de gaten mijn voet staat wel boven de rem en dat weet je.
    Ons Rona zou Rona niet zijn geef haar een vinger en ???? natuurlijk een hele goede instelling maar ze zeggen niet voor niets dat dit tot juni duurt.
    Ga zo door je bent een kanjer.
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Rona,
    Sorry voor mijn wat late reactie.
    Allereerst wil ik jouw en Joop nog de beste wensen
    doen toekomen voor 2013, ook namens Martin.
    Geweldig dat jullie een Wintersport geboekt hebben,
    de winter hier wil maar niet komen. Is dit goed of is
    dit slecht ?? Als al die regen sneeuw was geweest, nou dan
    weet ik het wel - dan hat de sneeuw tot aan de deurbel gelegen :-)
    Mijn eerste APD zit er weer op, komende maandag op controle bij mijn behandelend arts. Ben benieuwd !!
    Wens je alle kracht toe bij Herstel en Balans. Ik ben nog op zoek naar een bewegings actie voor mij. Was bij een nieuwe zaak binnen geweest maar deze was alleen op kracht training georienteerd. En of dit het nu voor mij is !!!!!! Effin we houden contact, heel veel liefs van onze kant. Dikke knuf harte groet Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha Yvonne voor jullie ook de beste wensen.
      Ja die wintersport is natuurlijk wel een uitdaging maar ik denk dat dit dan wel moet kunnen. Door Herstel en Balans gaat het heel snel beter. Ik merk dat ik meer kracht en conditie krijg. Ik zie de wintersport ook als een deel van mijn herstel fase, je bent actief bezig en je bent in een andere omgeving. Na Mauritius ben ik hier wel heel voorzichtig mee omdat ik hierna zo'n ontzettende terugval heb gehad.
      Spannend, maandag, ik wacht met spanning een bericht van je af. Ik mag 4/2 weer.
      Heb jij al eens gedacht aan fysio fitness. Dus onder begeleiding van een fysiotherapeut?
      Wij komen in Februari langs. Ik zal binnenkort even in mijn agenda kijken.

      Knuf terug

      Verwijderen