vrijdag 24 februari 2012

Infuusvrije dag, heerlijk.

Het gaat goed vandaag. Lekker geen infuus. Vannacht maar 1 1/2 uur geslapen. Dat was wel erg balen ondanks slaaptablet en valium. Kijken hoe het vannacht gaat, vandaag geen dexa.
Ik ben vanmorgen op het werk geweest en dit was weer erg fijn. Er was geen voedingsassistente dus ik heb heerlijk samen met een collega wezen koffie delen. Vanaf volgende week ga ik wat meer naar het werk. Aangezien ik nog niet aan bed mag werken (ik vergeet steeds bijna dat ik 2 weken geleden ook nog geopereerd ben) doe ik wat hand en spandiensten. Volgende week ga ik weer verder met het EPD ofwel het elektronisch patiënten dossier. Even vechten om er iets door te krijgen.

Vanmiddag toen ik thuis kwam was Eve al thuis. De emotie's komen bij haar nu een beetje naar buiten. Begrijpelijk, gelukkig kan ze het allemaal heel goed aangeven en hebben hierdoor een goed gesprek gehad. Voor allebei goed. Praten is heel erg belangrijk.

Ja voor kinderen is het allemaal ook niet niks. Het is gewoon zwaar.

Nou ik denk dat ik nog maar even met Mr Toni verder ga haken. De rattekop is bijna klaar.

O ja, tot nu toe niet misselijk geweest. Jippie

3 opmerkingen:

  1. Ze is en blijft altijd positief erg goed hoor ga zo door petje af fijn dat je het naar je zin heb gehad op je werk.

    xxx Joop

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Rona,

    Wat een achtbaan zit je nu!! van het een naar het ander, maar dit is toch wel een "hoge looping"
    Ik ga je volgen via deze blog en wens je heel veel succes.
    Via Je maatje Joop maken we een afspraak voor een bakkie koffie.

    Groeten Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Rona,

    Heb iets op het forum van de MM website geschreven, vind je onder forum, privé.

    Groetjes en sterkte,

    Inge

    BeantwoordenVerwijderen