dinsdag 21 februari 2012

Adriamycine 2/4 gehad

Yep mijn oranje limonade zit er weer in. Tot nu toe geen bijwerkingen gehad. Dus ja wat zal ik zeggen het blijft wel spannend wanneer je iets gaat merken. Misschien wel niet, zou ik wel eerlijk vinden, na de 10 jaar ellende die ik inmiddels al gehad heb. Thuis gekomen lekker een stuk gewandeld en daarna maar mijn sportschool abo opgezegd. Gaat hem toch niet meer worden het eerste jaar.
Ik hou het wel bij lopen. Zal wel genoeg zijn. Voordat we in het ziekenhuis op de afdeling zijn dan heb ik al wel genoeg gedaan. Niet met de lift maar met de trap naar de 3e etage.

Onderweg tijdens het wandelen heb ik geluisterd naar;

Tussen nu en morgen van Dana Winner
Streets of London Dana Winner
Piece by Piece van Katie Melua
At seventeen van Janis Ian
Shy boy van Katie Melua
Let it be van Arte sin Frotera
No surrender van Kane
I know him so well van Dana Winner met Belle Perez
Samba pa ti van Santana
Tussen nu en morgen van Dana Winner
How'bout us van Champain
She's like the wind van Patrick Swayzee

1 opmerking:

  1. Hi Rona

    Jeetje meid, wat krijgen jullie weer allemaal voor jullie kiezen. Wel enorm veel respect voor hoe je er mee omgaat. Wat een kracht spreekt er uit je berichten. Wil jou en je gezin heel veel sterkte, kracht en moed toewensen voor de komende tijd. Zet"m op Rona!
    Groetjes Monique Janssen

    BeantwoordenVerwijderen