vrijdag 4 april 2014

Weer thuis.

Heerlijk, vanmiddag mocht Joop me mee naar huis nemen. De tweede chemoshot zit er in dus die mag zijn of haar werk gaan doen.
Ik heb een ontzettend grote zak mee met medicatie. Maar dat maakt niet uit.
Gisteravond eerst een gezellige avond gehad met Joop en daar na nog even met de buurman zitten praten. Leuke en interessante persoonlijkheid. Daarna dacht ik lekker te gaan slapen was het niet dat ik in eens weer echt veel pijn had in nu weer de linkerkant van de rug. Balen dus. Oxynorm 10 Mg ingenomen en ik kon weer slapen. Merk wel dat ik heel snel onderuit ga met mij fit voelen. Ik ging vannacht naar het toilet en toen was ik ech helemaal de weg kwijt. Ik had bijna aphet rode knopje nodig. Vooral omdat het toilet moet doorspoelen via de chemoregels. Nou ja ik heb het gered. Even later was ik weer wakker en wist heel goed dat ik de zuster gebeldmhad alleen ik wist niet meer waar voor. Ze vond het niet erg.

Vanmorgen wederom heel veel pijn dus toen schrok ik toch wel een beetje meer. Snel nieuwe Oxynorm ingenomen. De Oxcontin zou er ook aan komen.
Pijn nam niet voldoende af, ik kreeg al direct mee dat als ik meteen 6 maal mijn pijn dosis nodig had, dit geen goed optie was om mee naar huis te gaan. Snel nog maar 5 Mg ingenomen en de pijn zakte af. Gelukkig, zeg ze zullen je houden. Not. Ik moest Joop zijn verjaardag cadeautje geven, toch?

Hier keek hij toch we van op. Gelukkig net op tijd geregeld. Volgens mij was hij er wel erg blij mee. Hij heeft alleen nog geen tijd gehad om precies te kijken waar we nu volgend weekend naar toe gaan.
Het is niet ver, 150'km, dus dat komt wel goed.
Domein eerst mijn 4e gift Bortezomib en dan hub de auto in en naar het Sauerland. Lekker hotelletje. Wijntje erbij, wat wil een mens nou nog meer.

2 opmerkingen:

  1. Lieve Rona,
    Welkom thuis.
    Sorry voor deze late reactie, ik had al het
    e.e.a. geschreven. En toen was er een storing
    en niets ging de deur uit.
    De techniek van tegen woordig is natuurlijk super,
    als die het ook doet.
    Tot zover dikke knuf, en lieve groet Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Rona,
    Welkom thuis.
    Sorry voor deze late reactie, ik had al het
    e.e.a. geschreven. En toen was er een storing
    en niets ging de deur uit.
    De techniek van tegen woordig is natuurlijk super,
    als die het ook doet.
    Tot zover dikke knuf, en lieve groet Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen