maandag 9 september 2013

Sportschool

Vandaag is mijn abonnement op de sportschool weer een feit. Ik had me gisteren voor genomen om vanmorgen weer een abo te nemen. Nu twijfelde ik vannacht wel heel erg of ik dan toch maar donderdag avond zou gaan maar uiteindelijk toch maar besloten om vanmorgen te gaan. Nu ben ik blij dat ik gegaan ben. Is natuurlijk altijd zo maar ja. 

Gisteren zijn we heerlijk wezen high teeën in een oud gedeelte van Veldhoven. Ik had in januari, voor mijn verjaardag, van mijn zoon en schoondochter een bon gekregen. Ja lang laten liggen maar het was ook lang geen mooi weer en we wilden het liefst lekker in de tuin kunnen zitten. Het was echt jammie. Gelukkig werden de glazen maar halfvol geschonken, anders konden we niet meer op de fiets naar huis. De hapjes waren erg lekker en zodanig veel dat we niet meer hebben gekookt maar een klein frietje hebben gehaald bij de snackbar. Dit was zeker al weer lang geleden. Wij eten eigenlijk helemaal geen friet meer. Misschien 1 maal per jaar.
Je zou kunnen zeggen dat we gezond bezig zijn.

Over gezond bezig zijn gesproken. Ik heb sinds de chemo erg veel last van stijve spieren. Nu zijn we een maandje geleden begonnen met het slikken van curcuma capsules. 800 mg per dag bij het warm eten.
Of het nu daar door komt of doordat ik weer meer vitamine B12 spuit, dat weet ik niet zeker maar het gaat ook wat dat betreft veel beter. Het is er natuurlijk wel maar veel beter om mee om te gaan.

Zo meteen even slapen en dan vannacht weer de nachtdienst in. Nu maar 2 nachten. Zo voorbij dus.

4 opmerkingen:

  1. Hoi Rona,

    Van harte met dit voor jou zo belangrijke resultaat. Je wilde het en je hebt het bereikt! Als je ondanks je moeilijke situatie en tegenslagen heb je dit toch maar mooi gehaald! Een mooie opsteker en motivatie om op deze weg door te gaan. Ik wens je (ook namens Marlies!) daar veel succes mee en volg je via je blog op de voet!

    Groet,

    Jan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Blijven sporten! De wereld is een stuk leuker als jezelf ook goed in je vel zit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Door sporten voel ik mezelf altijd fris en fruitig! Dus ga door met sporten.

    BeantwoordenVerwijderen