vrijdag 17 mei 2013

Toekomst

Tja, hoe gaat het. Het gaat wel goed. Ik ga steeds meer uren werken en dat bevalt goed. Vandaag voor het eerst niet meer boventallig ingedeeld geweest. Gaf me een heel goed gevoel. Werk ging dan ook van een leien dakje. Houden zo. Volgende week ga ik 6 uurtjes per dienst werken en ook niet meer boventallig. Ziektewet gelukkig niet meer 100%

Regelmatig moet ik denken aan afgelopen dinsdag. De dag dat Monica, een blog en Kahlergenote de keuze heeft gemaakt om dit leven te verwisselen met dat hierboven. Natuurlijk weet je dat dit een K ziekte is waar we heel hard tegen aan het vechten zijn en dat we misschien eens de strijd gaan verliezen. Je stopt dit het liefst ver weg, maar dan komt het toch ineens heel dicht bij en dat heeft toch wel de nodige impact.
Dinsdag was best een heavy dag. Ik heb heel veel bewondering voor de manier waarop zij de strijd heeft gevoerd en zie dit ook als een voorbeeld. Doorgaan en nog eens doorgaan. Maar op laatst kan ik me heel goed voorstellen dat de grens is bereikt. Herbert en de kinderen wens ik heel veel sterkte.

Dit weekend grote veranderingen hier in ons gezin. Onze dochter gaat voor de tweede keer de deur uit. Op zich hoort dit ook zo maar toch is het wel een beetje vreemd hoor.
Ik ben nu de slaapkamers aan het herinrichten zodat we weer logés kunnen hebben. Is wel weer gezellig.

Volgende week maar eens gaan beginnen met nieuwe schilderijen maken. Ik heb op 1 logeer kamer wel schilderijen hangen maar nu kan ik op de zolderkamer ook het nodige kwijt. Dus de verf kan weer uit de kast komen.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Rona,
    Een mooi verhaal, waar ik toch positief proef, meer uren op je werk ( CHAPPEAU )het schilderen wordt op gepakt, heerlijk. Nu ergens een locatie zoeken b.v. bij de huisarts en daar je schilderijen laten zien aan iedereen. Zo doe ik dat met mijn foto's. Die hangen ook bij de huisartsen op. Ja en je dochter weer op haar eigen, gaat zei ver van jullie weg ? Ja en volgend weekend de 25ste komen jullie richting HAANRADE. Verheug mij enorm. Wij zullen de vlag uithangen, want de TOMTOM laat de mensen altijd te ver door rijden. Nou en ik ga donderdag weer op controle bij de arts. Ben benieuwd het is en blijft altijd spannend. Wens jullie alvast een mooi Pinkster weekend en tot ziens, harte groet en knuf van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Rona,

    Mooi te lezen dat het zo goed met je gaat. Houden zo!
    Maar, pas op! Alles met mate! :)

    Jan

    BeantwoordenVerwijderen