maandag 29 april 2013

Pff toch wel zenuwachtig.

Ik hoop niet dat dit elke keer zo gaat zijn, als ik weer voor controle moet. Dit is toch niet zo leuk. Beetje misselijk van de zenuwen. Komt waarschijnlijk ook doordat vele Kahlercollega's veel problemen hebben en dus weer de nodige chemotroep moeten slikken. Je wordt dan toch wel weer even met je neus op de feiten gedrukt dat je een klote ziekte hebt.
Eerst dacht ik dat het zou komen doordat we zaterdagavond met een luchtballon mee zouden gaan. Dit werd op het laatste moment afgeblazen door het weer. Nu ben ik nog zenuwachtig dus ga ik er van uit dat dit komt door de controle op vrijdag a.s.
Vrijdag meer...............

2 opmerkingen:

  1. Hoi Rona, ik heb vorige week weer een controle gehad en ik was van tevoren ook zo zenuwachtig! Je kunt je namelijk verder prima voelen, maar dat zegt nog niet of de bloedwaardes goed zijn! Ik ben bang dat we dat altijd zullen houden!
    Bij mij was alles goed en ik hoef pas over 4,5 maand terug te komen. Dat was heerlijk om te horen! Ik ga er vanuit dat jij ook goed nieuws krijgt, maar voordat dat zover is, wens ik je sterkte toe en hoop dat je je toch een beetje kunt ontspannen!
    Hartelijke groeten, Lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Rona,

    Het blijft inderdaad elke keer weer spannend!
    Veel sterkte vrijdag. 'k Zal voor je duimen.

    Jan

    BeantwoordenVerwijderen