vrijdag 12 april 2013

Laatste keer

Nee niet van dit blog. Zou ik best wel willen natuurlijk maar dat zit er niet in. Hindert niet want het gaat hier prima. Mijn energie begint eindelijk terug te keren. Ik werk nu 3 maal 4 uur en dit gaat prima. Ik begin ook mijn neven taken weer op te pakken. Ik ben nl samen met nog 2 collega's "verantwoordelijk" voor het juist gebruik van het Elektronisch Patiƫnten Dossier, ofwel het EVD. Heel erg leuk, maar doordat ik hier een jaar niet naar omgekeken heb zijn er wel een aantal dingen die even bijgespijkerd moeten worden.
Leuk.

Maar dan over de laatste keer.
Vanmorgen had ik een minder leuk uitstapje. Ik ben op bezoek geweest bij de kaakchirurg. In Maastricht is vorig jaar een kies getrokken vooraf gaande aan mijn sct. Hierbij zijn wat restjes in mijn kaak achter gebleven die nu waren gaan vervelen. Het is niet zo'n goede timing ivm mijn APD maar ik kan niet anders. Ik had er last van en stel ik moet weer een keer een sct dan moet het er wel uit zijn.
Nu maar hopen dat er geen necrose optreed. Dit kan een complicatie worden door de APD

Morgen naar de regio bijeenkomst van het CMWP

2 opmerkingen:

  1. Hoi Rona,

    Ja ik was in Ede met Tessa, heb je ook gezocht maar kon je niet vinden, zat 's middags inderdaad op de 3e rij van beneden, had je graag even gesproken, volgende keer beter :)
    Vond vooral prof. Lokhorst en de lezing interessant. Groeten Marcha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Rona,
    Ja en op de bijeenkomst v/d CMWP hebben wij elkaar ontmoet. Het was leuk om elkaar te mogen omhelzen. Sorry dat ik nu pas je verhaaltjes lees, maar beter laat als helemaal niet. Onze ex. schoondochter is 14 april bevallen van een gezonde wolk van een dochter FLOOR is haar naam, ons kleinkind heeft dus een zusje. Bevalling was super snel gegaan, en het is en blijft toch altijd een wonder. Dus hierbij kan ik inkomen dat je dit weer graag van dichtbij op je werk wilt mee maken. Voor nu de groetjes en tot snel bij ons thuis in Haanrade. dikke knuf van ons. Y & M

    BeantwoordenVerwijderen