vrijdag 26 oktober 2012

Werk

Ja ja, de eerste uurtjes (2) op therapeutische basis zijn een feit. Het ging goed. Wel een beetje nerveus om je witte pak weer aan te trekken maar toen ik eenmaal weer op de afdeling was viel het mee.
Rondleiding gehad van mijn collega en 2 kleine dingetjes gedaan. Gelukkig is de afdeling toch wat materialen betreft overzichtelijker dan ik had gedacht. Nu de patienten kamers nog want dat is in mijn hoofd nog een chaos.
Ik ga voorlopig even op maandag dinsdag en vrijdag 2 uurtjes werken.

1 opmerking:

  1. Hallo Rona,
    Fijn dat je weer een start hebt kunnen maken. En als je er een keer weer bent is 't net of je niet weg geweest bent. Althans dat gevoel had ik in het grijs verleden. Maar bescherm jezelf goed, en niets over haasten. Lieve grt Yvonne
    p.s. ik zou je graag in het wiit uniform willen zien, zelf heb ik het in mijn grijs verleden ook gedragen.

    BeantwoordenVerwijderen