donderdag 25 oktober 2012

APD

Ja ja, het gebeurt. Mijn eerste APD zit erin en ik heb er geen last van. Ik was best wel een beetje nerveus hiervoor. Ik heb het nl gehad net als zovele "collega's" met ziekzijn. Het is nl niet fijn als je in de lijn omhoog zit, je niet lekker te voelen.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik hier niet zo goed mee om kan gaan. Zodra ik me even niet lekker voel al is het maar weinig dan baal ik als een stekker. Vandaar dat ik ook heel blij dat ik morgen weer ga proberen te werken. Gewoon je ding doen en niet hangen blijven in hangen.

1 opmerking:

  1. Hallo Rona,
    Gelukkig dat je geen bijwerkingen v/d APD hebt gehad. Ik mag volgende week dinsdag weer, de laatste voor dit jaar. Ik zie het als een smeerbeurt voor mijn gewrichten. En nu houden zo met je volgende APD. grt Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen