zaterdag 9 juni 2012

Samenloop voor Hoop

altWij gaan straks hierheen. Niet te lang, aangezien het laat wordt door de kaarsen ceremonie om 23 uur.
De foto hiernaast is van de vorige keer.

Ik durf mezelf niet te veel te overschatten. Ik ben op dit moment best goed en dit wil ik graag zo houden. Nog ongeveer 4 tot 5 weken voor mijn opname in Maastricht.

Toch nog 3 uur daar geweest. Op zich ging het best goed. Wel tijdens de kaarsen ceremonie voor beide best emotioneel. Ook het gedicht wat voor gelezen werd zorgde voor de nodige traantjes, wat betreft herkenbaarheid. Ja je wereld staat op zijn kop als je de diagnose hoort. Daarna ben je boos en geloof je het niet, daarna ga je ervoor. Ik heb die boosheid alleen overgeslagen omdat wij het al 4 maanden zagen aankomen.
Wij zijn de avond samen geweest met onze ex buren, Jan en Hennie en ex buurvrouw Saskia.
Dit was fijn. Zij zaten in de organisatie.

2 opmerkingen:

  1. Hi Rona,
    Heel stom, ik had hiervan een folder, niet goed gelezen, ben er 's zondags om 4 uur langs gereden op weg naar vrienden, maar toen was het te laat. Als we contact hebben kun je me even vertellen hoe het was.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik praat je een keer bij, komt goed.

    BeantwoordenVerwijderen