zaterdag 16 juni 2012

Pet, pruik, sjaal of hoedje.

Ik wil het allemaal niet meer. Hoe doen de andere dames die haarloos zijn dit. Doe je de in de titel genoemde hoofddeksels voor jezelf op of voor een ander. Voor mij hoeft het nl niet. Dat gedoe allemaal. Maar ja mijn hoofd begint aardig glimmend te worden. Tsssss..............moeilijk. Oke, daarbij mijn oorontsteking wil ook nog niet echt over gaan. Wat moeten we daar nu weer mee aan. Vandaag mijn broer met zijn vrouw op visite gehad. Het was heel gezellig. Lekker zitten kletsen over vroeger en een heerlijk stuk gelopen. Ja het gaat heel goed op dit moment. Wel moet ik inmiddels 2 maal in de week naar het ziekenhuis om mijn pleister van mijn Jugularis catheter te laten verschonen. Er komt nl af en toe wat gelig vocht onder de pleister. Gelukkig blijft de insteekopening wel rustig. Groetjes van een twijfelende Rona

8 opmerkingen:

  1. Hallo Rona,
    Hoe zal ik beginnen ? Nou gewoon zeggen hoe ik er over denk. Jij geeft aan of je nu met hoedje / pruikje / petje of helemaal niets op je bolleke op dit moment wilt gaan. Ook al GLIMD je het koppie - laat het gewoon lekker glimmen :-) Misschien een heel stom gezegde wat ik nu schrijf - mag je gerust ook even boos om worden - maar een blinde was blij als hij jouw koppie kon zien. Lieverd het is maar voor tijdelijke aard, als ik ergens een keer ook zo in de piepzak zit hoop ik ook dat je mij dat zegt waar het op staat. Dat met die oor ontsteking vind ik veel vervelender, daar mag toch nu wel eens een oplossing voor komen. Fijn dat je bezoek hebt gehad van je broer met zijn vrouw. En laat die Jugularis catheter maar goed controleren, beter 1 x te veel als 1 x te weinig. En Rona we gaan ervoor - dikke knuffel van Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lieve Yvonne. Dank voor je wijze woorden. Ik moet maar even kijken wat ik doe met mijn glimmende bol. Hoe warmer het wordt hoe meer mijn grens om zonder over straat te gaan dichterbij gaat komen.

      Groetjes Rona

      Verwijderen
    2. Hoi lieve Rona,
      GEWOON DOEN is niets mis mee.
      Denk aan je, harte groet Yvonne

      Verwijderen
  2. hoi mutske,

    Zo zal ik het maar noemen dan hahahaha.
    Het maakt toch allemaal niets uit het gaat hartstikke goed nu wat ontspanning en over 3 weken nog even logeren in maastricht en dan weer opbouwen daar gaan we gewoon voor je doet het erg goed iedereen is vol lof zoals je er mee omgaat ook hier in liege de estel (dit is ons schuil adres).
    Hoppie toppie meid super hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Ramona,
    Doe dat waar jij je goed bij voelt: jij staat bovenaan jouw prioriteitenlijstje!!
    Sterkte met de oorontsteking (en de rest natuurlijk ook).
    Groetjes, Gertie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha die Gertie.

      Ja eigenlijk moet ik dat gewoon ook doen.Maar je wordt zo aangekeken en dat is ook niets. Ook al met hoedje wordt je aangekeken. Maar ja.
      Dank voor je reactie. Tot binnenkort misschien op de werkvloer. Kom ik wel weer eens een kop koffie drinken. 9 Juli wordt ik opgenomen in Maastricht.

      gr Rona.

      Verwijderen
    2. ?? Ik denk dat je mij verwart met iemand anders Haha. Wij kennen elkaar niet hebben een overeenkomst: MM + SCT (ik in februari gehad, jij binnenkort).
      Groetjes nogmaals, Gertie

      Verwijderen