dinsdag 11 augustus 2015

Oorzaak moeheid

Ws eindelijk gevonden.
Oorzaak te snel afbouwen prednison. Ik zat binnen tien dagen al op 5 mg per dag, komende van twintig mg. Dit is veel en veel te snel als je het 10 maanden elke dag geslikt hebt. Bij de laatste medicijn ronde in het ziekenhuis werd gezegd. Mw u mag stoppen met de prednison. Ik zei nog moet ik dit niet afbouwen. Eh ja  klopt dit moet u afbouwen. Goed, krijg geen afbouwschema mee, ik denk dit doe ik dan zelf wel afbouwen. Met vijf mg per 3 dagen naar beneden met het gevolg dat ik me super beroerd voelde. Via mijn schoonzusje advies gekregen en op internet het goed NHG schema gevonden. Gisteren weer mijn oude dosis in genomen evenals vanmorgen en ik voel me alweer een stuk beter. Ik wordt toch ff doodziek, letterlijk, van deze laatste opname. Ik schaam me er inmiddels voor om mezelf verpleegkundige te noemen. Het is toch niet te geloven. Ik ga geen klacht indienen want ik blijf niet aan de gang. Maar wat ik wel zeg als je met een ziekenhuis te maken krijgt let op en zit boven op je behandeling. Het zal echt niet alleen in ons ziekenhuis gebeuren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten