donderdag 9 april 2015

kuur 6

Bijna klaar, tenminste met de Revlemid. Dan heb ik wat dat medicijn mijn rust week. De cyclofosfamide en prednison gaan gewoon elke dag door. Deze kuur ben ik stom weg meer moe. Het is wel een moeheid die doet denken aan vroeger wanneer je een dag hard had gewerkt. Dit scheelt enorm. Hier is veel beter mee om te gaan. Kijken hoe het volgende week gaat  in de rustweek.

A.s maandag ga ik weer voor controle. Kijken ofdat ik vrijdag hier in Veldhoven bloed kan laten afnemen met de gedachte dat.misschien het M_Proteine ook bekend is. We zien wel.

Woensdag heerlijk met de elektrische rolstoel naar de fysio geweest. Halverwege even langs C en A geweest. Ik ga donderdag lunchen en daarbij wil ik er netjes uitzien. Mijn figuur is door het zitten in de rolstoel wel wat veranderd. Mijn buik wat dikker, evenals mijn armen. Mijn armen door het vele trainen. Ik moet wel mijn hele gewicht een paar maal per dag opdrukken. Mijn benen daarin tegen  zijn echt veel dunner geworden. Maar maakt niet uit. Ik ga wel weer wat opletten maar ik ga absoluut niet lijnen. Door de prednison ben je ook meer opgeblazen.

Af gelopen vrijdag hebben we een
voorgesprek gehad met de Dela. Aangezien ik wel specifieke wensen heb is het wel handig om dit vast te laten leggen. Dan hoeven Joop en de kinderen hier minder zorgen over te maken.

Ik ben weer lekker aan het schilderen. 1 Dikke dame schilderij is al weer af. Nu begonnen met een giraffe ook leuk. De papieren kralen doe ik vaak even  tussendoor.
Ik schrijf dit blogje nu midden in de nacht omdat ik weer klaar wakker ben. Ik ga zo nog even wat blogs terug lezen. Altijd leuk als er een reactie onder staat van iemand.Ik moet eerlijk zeggen dat wat Ikvan te voren bedacht had komt uit, ik heb hier veel steun aan.

Goed nog even lezen en dan weer slapen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten