vrijdag 20 maart 2015

Uitslagen

toen was het donderdag en zou ik voor controle naar de internist moeten. Helaas ging dit niet door omdat ik ws buikgriep heb. Een dwarsleasie en een buikgriep zijn echt een mensonterend combinatie.
Kan je lopen dan loop of ren je naar de wc, ik zit zo tussen de 15 tot 45 minuten in mijn eigen sh*t. De nodige traantje heeft dit wel gekost. Maar hopen dat het snel over is.
Nu zijn we dan wel niet voor controle naar het ziekenhuis geweest maar om 21.45 uur werden we toch nog gebeld door de internist. Ze had goed en minder goed nieuws. Het M-Proteine is weer gedaald, van 9 naar 5.4, dat is fantastisch. Alleen de MRI die van mijn rechter heup was gemaakt, ik had daar pijnklachten, liet een vlekkerig beenmerg zien. OK dit past bij een groot aantal plasmacellen, maar ze hadden mijn linker heup ook bekeken en daar zaten een aantal Kahler haardjes.  Nu niet nodig om te behandelen maar wel om in de gaten te houden.

Goed dit was weer even snel mijn update.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten