dinsdag 3 december 2013

Omhoog

Zo de griep heb ik gedag gezegd en ik hoop dat hij voorlopig niet terug komt.
We zijn bezig nu langzaam bezig om ons voor te bereiden op onze vakantie naar Gambia.
Eerst hadden we een echte strand vakantie in gedachten maar nu begint het toch wel een beetje te kriebelen om meer dan een luier vakantie te doen.
We willen wel wat meer van het land zien en zeker contact zoeken met de bewoners. Dus eens rondkijken in hun leefgemeenschap, een schooltje bezoek en zo meer. We zoeken daar ter plaatse een gids. Misschien doen we ook nog wel een uitstapje naar Senegal.
Ik heb al een stapel schriften gekocht met potloden. Verder neem ik nog ballonnenblaas mee en wat gewone ballonnen. Ik heb aan een collega wat kinderkleding gevraagd. Niet te veel natuurlijk want ik heb maar twee koffers.

Verder natuurlijk de feestdagen. Sinterklaas hebben we niet gevierd. Wel een super gezellige avond gehad met onze zoon en schoondochter. Eerst lekker gegeten en daarna Mens Erger Je Niet gespeeld.
Spel tussen de ouderwets methode en het Keezspel.
Heerlijk elkaar goed in de weg zitten. Ongelooflijk maar ik heb nog een keertje gewonnen ook.

Eerste Kerstdag zijn we bij onze zoon en schoondochter. Het zal erg gezellig worden aangezien er ook nog een paar kinderen zullen zijn die heel erg van spelletjes houden.
Kerstavond heb ik helaas nog een late dienst evenals de dag na Kerst. Ik zie ze wel door te komen.
Late diensten daar moet ik echt vanaf zien te komen.
Verder ben ik regelmatig aan het zoeken naar een andere baan. Het gaat me wel aan het hart maar ik begin de onregelmatigheid toch wel belastend te vinden. Ik wil wanneer we dit willen een weekend weg kunnen.
Het zal alleen niet meevallen om een baan op de polikliniek te vinden. Ik hou het intranet goed in de gaten.

Afgelopen zondag was ik  12 1/2 jaar in dienst. 6 December vier ik dit met mijn collegas onder het genot van een kopje koffie/ thee en een lekker gebakje.

Als laatste wil ik Jan en Marlies heel veel sterkte wensen de komende tijd. Jan je bent een kanjer, dank voor al je steun die ik uit je blog verhalen mocht halen.  Je hebt geknokt zolang je kon. Helaas heeft Hr Kahler je verslagen. Sterkte.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten