dinsdag 12 november 2013

Pfff ziek

Gewoon de griep denk ik. Gister ondanks de paracetamol, verhoging. Ik heb nooit verhoging.
Pijn in mijn keel. Gisteravond in bed kon ik eerst niet eens lekker ontspannen door de benauwdheid. Ik dacht nog even en dan bel ik naar de dokters dienst. Maar toch wel wat geslapen en vanmorgen zit het nog steeds dicht of eigenlijk wel wat erger. Ik hoop toch echt dat het snel weer weg gaat. Eigenlijk moest ik vanavond in de nachtdienst beginnen maar dat heb ik gister al maar afgezegd. Zijn ze niet blij mee maar ikzelf ook niet. Ik vind nachtdienst altijd wel leuk.

Nou ik hoop een paar dagen en dat het dan weer weg is.

1 opmerking:

  1. Is mijn volgende vraag voor de hematoloog Rona : Wat als ik weer eens mijn keel zou voelen ? Avelox=Proflox deed het de vorige keer niet, Augmentin Retard ook niet (door de Revlimid ?) Dus ben ik met een longontsteking op spoed beland ! Nu mocht ik stoppen met de Revlimid en weet dus niet welk antibioticum ik direct zou moeten nemen bij keelontsteking (is bij mij nooit griep wel zo, op die manier en dus zeer ernstig te nemen ! Doe bijna nooit koorts maar als die er is is het tijd om naar de hematoloog te gaan !) Ik hoop voor jou dat dit allemaal niet zo is en jij meer kan doen als gezonde mensen die soms eens griep krijgen en het inderdaad na een paar dagen al weer helemaal goed is ! In al die jaren met Multipel Myeloom ben ik gerust met mijn griepspuitje, hoewel de meningen daarover verdeeld zijn. Ik duim ervoor dat je vlug verlost bent van je klachten ! Neem je rust maar goed want dat is géén overbodige luxe ! Goeie beterschap gewenst, Lut

    BeantwoordenVerwijderen